10 mar. 2014

Cautarea Mamei Pamant

                               
Vă salut preaiubite ființe care dețineți vibrația Zeiței pe Pământ, mă adresez fiecăruia dintre voi cu mare onoare, respect, iubire și adevăr. Eu sunt Zeița Tamara și lucrez cu nivelul Celest și Cosmic al universului Creatorului din Camera de Lumină a Zeiței. Calitățile pe care eu le eman ca Zeiță sunt blândețea, armonia, harul și unitatea divină. Menirea mea este să asigur ordinea divină din universul Creatorului prin exprimarea și crearea de canale și căi energetice prin care vibrația Zeiței să poată penetra, exista și fuziona cu toate aspectele Creatorului.

Cu sprijinul altor Zeițe eu mă concentrez pe aducerea în manifestare a ordinii divine născute din vibrația Zeiței în toate schimbările ce au loc în universul Creatorului. Mă puteți chema să ancorez vibrația Zeiței a ordinii divine în realitatea, ființa, experiențele sau manifestarea voastră. Ordinea Divină este armonia dintr-un aspect sau o manifestare a Creatorului care nu crează numai armonie și echilibru în jurul și în interiorul acestui aspect sau manifestare, dar se sincronizează cu toate celelalte manifestări, schimbări și evoluții în toate dimensiunile și în întregul tablou al universului Creatorului. Este ceva asemănător cu plasarea celor mai minuscule bucățele de puzzle astfel încât să fie asigurat faptul că nici o undă de șoc sau interferență nu circulă prin universul Creatorului. Zeița Ordinii Divine este asemănătoare, dar fiecare manifestare a Ordinii Divine crează o naștere a Creatorului și a calităților divinului feminin care emană în toate nivelele realității. Vibrația Zeiței Ordinii Divine este extrem de puternică în a asigura că schimbările sau ascensiunea se nasc din har, iubire și o curgere liniștitoare a păcii.

Vin în fața voastră cu culorile violet, verde și albastru, acestea sunt culorile care reprezintă esența și munca mea divină pe care o împărtășesc acum cu voi. Am trecut prin multe dimensiuni, și la fiecare nivel m-am conectat și am îmbrățișat aspectul Zeiță al Creatorului, dorind să port această vibrație mai departe în toate aspectele ființei mele. Eu exist acum în Nivelul Cosmic al Creatorului în adevărata reședință și casă a Zeiței, având un rol care împuternicește esența și ființa mea cu o extraordinară recunoștință. Este atât de minunat să privești divinele expresii ale Creatorului cum se desfac din esența Creatorului instigând în mod natural schimbări care influențează totul în această magnifică ascensiune.

În afară de prezentarea în fața voastră a cine sunt, eu mai am un scop în comunicarea cu voi, misiunea mea este să vă împărtășesc intuiții în ceea ce o privește pe iubita voastră Mamă Pământ și un mod în care voi ați putea fi de folos iubitei voastre Mame Pământ.

Mama Pământ este o conștiință sacră născută din Creator în același mod în care și voi și eu am fost născuți din Creator. Mama Pământ este un suflet, dar mult mai asemănător unui grup de suflete care doar o dată a experimentat separarea de Creator. Creatorul a dat naștere unei conștiințe și energii din esența Creatorului care deține vibrațiile și calitățile frumuseții, iubirii, măreției, manifestării divine și integrității Creatorului. Frumusețea este cea mai proeminentă energie a Mamei Pământ precum și vibrațiile ei sacre, nealterate și pure. În timp ce Creatorul dădea naștere Mamei Pământ, prin tragerea acestor calități sacre din esența vibrațiilor Creatorului, au fost mai multe grupuri de suflete care erau deja separate și existau ca extensii ale Creatorului și care au setat intenția și au creat spațiul pentru prezența Mamei Pământ. Aceste grupuri de suflete au avut în vedere o planetă care să exprime adevărul și frumusețea Creatorului. Creând spațiul din universul Creatorului, ei au co-creat cu Creatorul pentru a ancora sufletul Mamei Pământ într-o dimensiune. Ei au ales o dimensiune de vibrație lentă astfel încât să poată cu adevărat vedea manifestarea frumuseții și adevărului Creatorului, și astfel Mama Pământ și-a început existența în noua ei dimensiune ca o sursă de conștiință și energie manifestată de vehicolul pe care urma să-l locuiască, și astfel s-a născut Pământul. Aceasta este o interpretare a nașterii Mamei Pământ , deși există multe altele pentru că Creatorul este întotdeauna văzut din mai multe perspective; veți observa același lucru în propria voastră ființă și în perspectivele Creatorului.

Multe grupuri de suflete au dorit să experimenteze frumusețea și adevărul Creatorului, așa că au avut loc mai multe experimente pentru a ancora aspecte ale grupului lor de suflete pe Pământ. Chiar și acum, în timp ce voi existați pe Pământ, unul dintre obiectivele și contractele voastre cu Mama Pământ este să recunoașteți frumusețea și adevărul ei, adică să o recunoașteți în voi înșivă și în Creator. Mama Pământ vă demonstrează zilnic frumusețea și adevărul ei, dar voi puteți intra în spațiul ei energetic pentru a experimenta cu adevărat frumusețea și adevărul pe care ea îl emană de la Creator. Acest lucru va crea o schimbare extraordinară în ființa voastră pentru că prin recunoașterea frumuseții și adevărului Creatorului, fiecare parte din ființa voastră se trezește la Creator. Veți vedea mult mai clar că voi trăiți pe și în vibrațiile pure ale Creatorului care aduc slavă și naștere divină luminii în amploarea aspectelor și expresiilor Creatorului din ființa voastră. Poate că doriți să vă conectați cu Mama Pământ pentru a vă integra mult mai bine cu frumusețea și adevărul Creatorului.

Permiteți-vă să stați în meditație și să spuneți cu voce tare cu un glas moale și sentimental:

”Preaiubită Zeiță Tamara, ghizii mei, sufletul meu și grupul meu de suflet, fac apel la prezența, iubirea și protecția voastră. Din inimă îmi energizez cele mai pure vibrații zeiești ale iubirii pentru a crea un spațiu sacru în jurul meu în timp ce le trimit să curgă în conștiința și în sufletul Mamei Pământ. O invit pe Mama Pământ să împartă acest spațiu cu mine și să fie prezentă cu mine acum. Te rog demonstrează-mi iubitoarea ta frumusețe și adevărul născut din Creator așa cum noi existăm împreună într-o cameră de iubire pură. Îmbrățisează-mă în frumusețea și în adevărul tău astfel încât ele să penetreze întreaga mea ființă permițându-mi să mă conectez la un nivel mai profund cu tot ceea ce tu ești Mamă Pământ, cu Creatorul și cu Sinele meu Divin. Permite-mi acum să-mi îndeplinesc contractul cu tine începând din acest moment în modul cel mai binevoitor și mai potrivit. Mulțumesc.”

Pur și simplu stați, fiți, respirați și experimentați prezența Mamei Pământ alături de voi atâta timp cât simțiți voi că este potrivit.

Datorită faptului că Mama Pământ este o conștiință născută din Creator și locuiește într-un corp fizic, pentru Mama Pământ există  întotdeauna oportunități de a descărca noi vibrații, înțelegeri și lumini hrănitoare de la Creator. Asta este ceva ce și voi realizați în mod constant ceea ce permite minunate activări, trezire și multiplicarea luminii; este un proces adecvat și necesar pentru ascensiune. Mama Pământ este într-un proces de a servi dar și de ascensiune, în același timp. Voi ați putea descrie procesul vostru de ascensiune ca fiind personal deoarece locuiți într-un vehicul și vă concentrați numai pe acesta, în timp ce ascensiunea Mamei Pământ poate fi descrisă ca fiind mult mai expansivă și generală deoarece ea se concentrează pe corpul ei, dar este atentă la fiecare părticică din corpul ei, conștientizarea ei conștientă este în tot, inclusiv în voi. Pe măsură ce voi ascensionați voi aveți o rețea mare de ghizi care vă sprijină și care susțin, energizează și stabilizează fiecare schimbare care are loc în ființa voastră. Când sunteți pregătiți să vă deschideți unei noi conștiințe voi aveți ființe și ghizi care vă susțin în fiecare moment. Vă puteți imagina că celulele și fiecare parte a corpului vostru au suportat schimbarea iar conștientizarea voastră a fost în fiecare celulă și parte a corpului vostru?

Mama Pământ are ghizi și ființe divine de lumină care susțin schimbările ei de conștiință, dar ea dorește acum ca toate celulele ei și toți cei care locuiesc în și pe corpul ei să o sprijine în următoarea schimbare de conștiință. Mama Pământ vă cere tuturor să o sprijiniți în schimbarea sa de conștiință susținând un spațiu pentru mai multă lumină care să penetreze ființa sa în timp ce ea se conectează cu voi și comunică cu voi pentru a vă ghida către ceea ce este nevoie ca voi să dobândiți pentru a o putea susține în schimbarea ei în conștiință. Vă puteți imagina fiecare persoană de pe Pământ, fiecare animal, plantă și toate aspectele Pământului experimentând liniștea interioară, concentrându-se asupra luminii care intră în Mama Pământ și observând schimbarea ei în conștiință? Observând, apoi, cum această energie se revarsă în propria voastră ființă, privind cum sunteți binecuvântați cu fructele Creatorului. Cât de magnific ar fi acest lucru, fiecare aspect al Pământului, inclusiv voi într-o sacră unitate și observare cu Creatorul și cu expresia Creatorului: Mama Pământ.

Voi o puteți susține pe Mama Pământ intrând într-un spațiu de liniște în interiorul ființei voastre atunci când vă simțiți ghidați să o faceți. Recunoscând-o pe Mama Pământ și recunoscând orice lumină sau conștiință care așteaptă să fuzioneze cu esența Mamei Pământ.

Apoi spuneți:

 ”Sprijinită de ghizii mei, suflet, grupul de suflet și Creator, sunt la dispoziția ta Mama Pământ, dacă există orice fel de energii, integrări sau schimbări în conștiință care este necesar să fie descărcate, experimentate sau susținute, eu sunt la dispoziția ta acum. Îți ofer tăria și concentrarea mea, susținând spațiul pentru următoarele tale integrări și fuzionând cu Creatorul așa cum sunt divin ghidată. Sunt aici ca un martor și un sprijin plin de iubire pentru tine Mamă Pământ”.  

Imaginați-vă dacă doriți cum lumina curge în Pământ și în esența Mamei Pământ cu orice schimbări care apar și care este necesar să aibă loc sau permiteți-vă să fiți ghidați să realizați ceea ce este potrivit. Simțiți lumina pulsând prin ființa voastră către Mama Pământ.

Când simțiți că totul s-a încheiat, împământați-vă respirând în Pământ. Să știți că s-ar putea să nu înțelegeți cu adevărat ceea ce s-a întâmplat și s-ar putea să simțiți un val de energie în timp ce conștiința Mamei Pământ se revarsă în ființa voastră după integrare. Datorită faptului că timpul este o iluzie, voi veți realiza acest lucru împreună cu mulți alți oameni în așa fel încât liniștea din fiecare va oferi un sprijin și un spațiu extraordinar Mamei Pământ.

Cu iubire și cu Zeița Ordinii Divine,

Zeița Tamara


Traducere Monica Poka

Niciun comentariu: