12 mar. 2014

Cursuri in Mangalia si Constanta: "Pe Aripile Ingerilor" si "Codul Ingerilor"

                        

Dragii mei,

In luna martie, in functie de posibilitati, intentionez sa vin la Constanta si la Mangalia pentru cursurile: 

"Pe Aripile Ingerilor" (modulul 1)  si 
"Codul Ingerilor" (modulul 2)

Mai multe detalii gasiti la aceste linkuri:



Am luat decizia de a sustine la Mangalia separat de Constanta, deoarece au existat mai multe persoane care au participat la primul modul, fie la Bucuresti, fie in Constanta si acum doresc sa merg eu acolo unde sunt ele. Pentru Constanta stiti deja unde se desfasoara cursul, in spatiul oferit de doamna Adriana Constantinescu, iar la Mangalia, vom vedea, in functie de organizarea de care ma voi ocupa ulterior lansarii acestui anunt.

Intentionez ca in week-endul 15-16 martie sa sustin: "Pe Aripile Ingerilor", intr-o zi in Constanta si intr-o zi in Mangalia, iar in week-endul 22-23 martie, cursul "Codul Ingerilor", intr-o zi in Constanta si intr-o zi in Mangalia, sau poate vom organiza ambele cursuri in cate un week-end, pentru fiecare localitate in parte. Aceste planuri ar putea fi schimbate in functie de numarul de persoane participante si de posibilitati.

Datorita faptului ca in cadrul cursului "Codul Ingerilor", se ofera, asa cum este scris in prezentare, un obiect manufacturat deosebit, sub forma de cadou si pentru ca ne ia destul de mult timp producerea unor astfel de obiecte, este esential de realizat o organizare judicioasa a momentelor sustinerii cursurilor. 

De aceea, rog inscrierea din timp la modulul 2, a persoanelor care au parcurs deja primul modul, pentru a le putea avea in vedere pentru fabricarea obiectelor.  Acelasi lucru rog si persoanele care doresc sa participe la primul modul si mai apoi la al doilea, sa realizeze inscrierea din timp, din acelasi considerent mentionat anterior. In cazul in care numarul de persoane ce ar ajunge sa participe la "Codul Ingerilor" ar fi mai mare decat capacitatea noastra de productie, voi fi nevoita sa mai vin inca un week-end pentru al doilea modul de curs, capacitatea de realizare a acestor obiecte, limitandu-ne practic numarul de participanti dintr-o grupa, la cursul celui de-al doilea modul.

Fac precizarea clara ca nu pot fi prezente la "Codul Ingerilor" decat persoanele care au urmat "Pe Aripile Ingerilor".  Decizia aceasta nu este a mea, ci este comunicata de Inaltul Inger Mihail, considerandu-se ca nu se pot descarca cheile decat celor ce au primit inainte codurile angelice. Aceste coduri au fost descarcate cu siguranta si multor persoane ce sunt aproape de Fiintele Angelice si care nu au fost la cursul meu, aceasta permitandu-le practic sa primeasca cheile. Eu insa nu am de unde sa stiu cine le are si cine nu si atunci unica siguranta ce imi este conferita este data de prezenta la primul meu curs.

Durata modulului 1 este de aproximativ 7 ore, iar a modulului 2 de aproximativ 3 ore-3,5 ore. Cei prezenti vor pleca de la ambele cursuri cu mai multe daruri, in afara acelui obiect de care tot pomenesc.

Pretul cursului "Pe Aripile Ingerilor" este de 100 lei, iar pentru "Codul Ingerilor" este de 150 lei. Ambele preturi sunt stabilite de cei de Sus. Am gandit initial ca mi se va cere sa il stabilesc tot la 100 lei si pe al doilea, numai ca, atunci cand a venit in comunicare Mihail, am aflat ca se cere sa fie 150 lei. M-a mirat si pe mine aceasta solicitare. Am inteles insa semnificatia acestei sume, abia cand a fost prima etapa a cursului "Codul Ingerilor", aici in Bucuresti si va voi explica atunci de ce este asa. Oricum, chiar daca acest al doilea curs dureaza doar 3 ore, va rog sa ma credeti ca munca din spatele lui este foarte mare. Pentru a produce doar 10 obiecte pe care le daruim, muncim cate 8 ore pe zi, 4 oameni, timp de 5 zile. Asta este norma. Iar din punct de vedere spiritual, cel de-al doilea curs este esenta tare in sticluta mica.

Va astept cu toata iubirea!
Cu drag,
Mihaela

Niciun comentariu: