18 mar. 2014

Glanda pineala

Dragii mei frati pamanteni,
Va transmit acest apel dupa ce am vazut cartea lui Teodor Rosca si in urma vizionarii -absolut intamplatoare- a link-ului :evolutiaiubirii.wordpress.com/category/glanda-pineala-al-treilea-ochi/

Acum mi-am explicat de ce, de vreo 3 ani incoace, resping instinctiv tehnologia; si ea se razbuna pe mine, astfel ca toate calculatoarele si imprimantele cu care am lucrat in mai multe locuri, precum si laptopul meu de acasa , telefoanele mobile, blue tooth etc. au cedat de multe ori pe parcursul anilor.

Este un site cu informatii senzationale si argumente clare, in sprijinul ideii ca suntem manipulati prin Noua Ordine Mondiala  , al carui scop este sa ne inrobeasca , sa ne DISTRUGA SPIRITUAL, prin dereglarea glandei pineale (cu ajutorul TEHNOLOGIEI DE VARF(sic) inventate ,cica,sa ne “ajute”: internet tv,telefon mobil )si prin mesajele subliminale SEXUALE ascunse in intreaga presa vizuala scrisa si auditiva,precum si in literatura zilelor noastre,dupa cum putem lesne observa.
Iluminati (care numai iluminatzi nu sunt,mai degraba dregatoriile si incepatoriile celui Rau) ,de fapt,sfideaza si vor sa distruga armonia si iubirea lasata de Dumnezeu pe Pamant.
Si acum vestea buna: PUTEM sa le dejucam planurile prin IUBIRE!

Fapt demonstrat indubitabil prin argumente stiintifice in articol.
Astfel, PUTEM SCHIMBA VIITORUL planetei noastre. Azi, 90% dintre semenii nostri traiesc dominati de FRICA ,TEAMA si STRES ,si numai 10% traiesc in IUBIRE!
Haideti sa invatam IUBIREA si sa o raspandim pe Pamant!
IUBIREA E MOLIPSITOARE! ati observat?
Deci, haideti sa molipsim PAMANTUL!
Va rog dati mai departe la prieteni si cunoscuti.

“Fii tu Schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume! “
The best and most beautiful things of this world can’t be seen or touched. They must be felt by the heart.
Cu iubire,
Elena

Niciun comentariu: