11 apr. 2014

Meditatie de Centrare a Sufletului

                                   
Noi, fiind fiinte multidimensionale, vindecarea trebuie facuta pe toate aceste planuri. Daca neglijezi macar unul pe undeva vei fi dereglat. Va dau mai jos doua metode: Centrarea sufletului cu energiile Eu Sunt cu intreaga existenta si oMeditatie de vindecare a corpului fizic. Ca de obicei, dupa ce am verificat pe mine insumi efectul lor, vi le dau cu mare iubire, va pot fi de mare ajutor, desigur cine va rezona cu cele scrise.
Aceasta meditatie sacra ce v-o propun acum, va pune in centrul evolutiei spirituale si in legatura cu intreaga Existenta. Alinierea aceasta este foarte necesara in acest moment. 
Meditatia este extrem de utila si celor care cred ca au pierdut legatura sau iubirea lui Dumnezeu sau nu se simt iubiti de Dumnezeu, ori si-au pierdut bucuria universala. Toti cei care au avut depresii si au facut aceasta meditatie, nu au mai fost nevoiti sa o mai repete.
Pt a avea un efect si mai mare, puteti tine un cuart hialin cu 2 degete de la mana stanga si mai ales, doriti-va in plan interior aceasta centrare.
    Nu e necesar sa stati in pozitia lotus.

 Centrarea sufletului si a Energiei Eu Sunt, cu intreaga Existenta

Inchide ochii si concentreaza-te asupra respiratiei.
Concentreaza-te asupra Stelei Sufletului. (steaua sufletului este o ceakra aflata la o distanta de o palma deasupra capului). Intra pur si simplu in Steaua Sufletului. Calatoreste prin Steaua Sufletului si ajungi in lacasul sufletului. Aici, in lacasul sufletului, vizualizezi elementul eter, energia universala eter.
Cere acestui plan eteric in care te afli, sa faca legatura cu spirala Eu Sunt, care face conexiunea cu cele 9.323.454.532.346.570.000.000.000.000.000.000 creatii ale lui Dumnezeu.
Din toate aceste creatii, gaseste-ti acum propria ta esenta Eu Sunt.
Aceasta frumoasa frecventa spiralata te duce catre punctul 0 si te invaluie cu energia universala eter.
Permiti acest lucru?.................
Permite inca odata, ca toate spiralele tale ADN sa isi regaseasca fiecare Eul lor Superior, pentru a se manifesta ca un tot intreg, acum si aici……….
Cere in plan interior, ca sufletul tau sa se centreze acum si aici, strict in Planul tau Divin. Nimic altceva.
Te centrezi in punctul 0, acolo unde s-a nascut Planul tau Divin, odata cu sufletul tau.
Indreapta-ti acum privirea interioara pret de cateva secunde, spre Planul tau Divin. Vizualizeaza cateva secunde Planul tau Divin. Imagineaza-ti o sfera alba, foarte curata, foarte luminoasa, de o stralucire nemaivazuta si intra in ea pentru cateva secunde.
Stai cateva secunde in acest moment si cere sufletului tau sa se centreze.
Acum esti toate acele spirale ADN, cu tot ceea ce tu esti.
Ne concentram asupra respiratiei, fara a o influenta, respiram adanc si lent de cateva ori. (timp de 1-2 minute)
Revino acum cu atentia la corpul tau fizic si cere centrarea fiecarei spirale ADN, a fiecarei celule, a fiecarui corp energetic, chakre, karme, aura, corpuri subtile si a Sinelui Inalt.
Centreaza intreaga ta minte in Planul tau Divin.
Centreaza subconstientul in Planul tau Divin.
Centreaza inconstientul in Planul tau Divin.
Adu Supraconstientul in manifestare, din Planul tau Divin, in tine.
Centreaza simturile tale specifice fiecarei chakre: Mooladhara - clar simtirea de sine.  Swadisthana- clarsimtirea karmica si aurica. Manipura- clarsimtirea pericolului.  Anahata- clarsimtirea si perceptia clara. Vishuda- clar auzul.  Ajna- clarviziunea.  Sahasrara- clarcunoasterea si gandirea clara.
Centreaza acum, de la nivelul lui Moladhara, energia Eu Sunt, mintea, cunoasterea ta, la elementul pamant.
Centreaza acum, de la nivelul lui Swadistana, energia Eu Sunt, cunoasterea ta, la elementul apa.
Centreaza acum, de la nivelul lui Manipura, energia Eu Sunt, cunoasterea ta, la elementul foc.
Centreaza acum, de la nivelul lui Anahata, energia Eu Sunt si cunoasterea ta, la elementul vant,
Centreaza acum, de la nivelul lui Vishuda, energia Eu Sunt si cunoasterea ta, la elementul eter.
Centreaza acum, de la nivelul lui Ajna, energia Eu Sunt si cunoasterea ta, la epifiza (glanda pineala).
Centreaza acum, de la nivelul lui Sahasrara, energia Eu Sunt si cunoasterea ta, la elementul astral.
Facem cateva respiratii lente, adanci si constientizam aceasta centrare     (timp de 1-2 minute).
Centreaza acum, la nivelul corpului tau subtil eteric, energia Eu Sunt si cunoasterea ta.
Centreaza acum, la nivelul corpului tau subtil emotional, energia Eu Sunt si cunoasterea ta.
Centreaza acum, la nivelul corpului tau subtil mental, energia Eu Sunt si cunoasterea ta.
Centreaza acum,  la nivelul corpului tau astral, energia Eu Sunt si cunoasterea ta.
Centram acum, la nivelul corpului tau templatul eteric, energia Eu Sunt si cunoasterea ta.
Centreaza acum, la nivelul corpului tau celest, energia Eu Sunt si cunoasterea ta.
Centreaza acum, la nivelul planului cauzal, energia Eu Sunt si cunoasterea ta.
Facem cateva respiratii lente, adanci si constientizam aceasta centrare     (timp de 1-2 minute).
Centreaza acum, la nivelul sistemului tau matricial, energia Eu Sunt si cunoasterea ta.
Centreaza acum, la nivelul charelor tale secundare, energia Eu Sunt si cunoasterea ta.
Centreaza acum, la nivelul Stelei Sufletului, energia Eu Sunt si cunoasterea ta.
Intra in Steaua Sufletului si centreaza acum, la nivelul celor 144 de extensii ale monadei, energia Eu Sunt si cunoastereata.
Centreaza acum, la nivelul aurei tale, energia Eu Sunt si cunoasterea ta.
Centreaza acum, de la nivelul copilului interior, energia Eu Sunt si cunoasterea ta.
Centreaza acum, de la nivelul microuniversului tau interior, energia Eu Sunt si cunoasterea ta.
Centreaza acum, de la nivelul lacasul sufletului, tot ceea ce tu esti si toate aceste centrari, pentru a fi un tot.
Facem cateva respiratii lente, adanci si constientizam aceasta centrare     (timp de 1-2 minute).
Iesi acum din corpul fizic prin chakra Vishuda si centreaza de la nivelul sistemul solar, energia Eu Sunt si cunoasterea ta.
Centreaza acum, de la nivelul galaxiei Calea Lactee, energia Eu Sunt si cunoasterea ta.
 Centreaza acum, de la nivelul energiilor cosmice, energia Eu Sunt si cunoasterea noastra.
Centram acum, de la nivelul acestui univers, energia Eu Sunt si constiinta noastra.
Centram acum, de la nivelul multivers, energia Eu Sunt si cunoasterea noastra
Centram acum, de la nivelul dimensional, energia Eu Sunt si cunoasterea noastra.
Centram acum, de la nivelul multidimensional, energia Eu Sunt si cunoasterea noastra
Centram acum, de la nivelul dimensiunilor primordiale, energia Eu Sunt si cunoasterea noastra.
Centram acum, de la nivelul energiei universale, energia Eu Sunt si cunoasterea noastra.
Centram acum, de la nivelul palmelor lui Dumnezeu, energia Eu Sunt si cunoasterea noastra.      
Facem cateva respiratii lente, adanci si constientizam aceasta centrare     (timp de 1-2 minute).
Acum revenim usor, centrati la corpul nostru fizic perfect centrat si echilibrat si deschidem ochii in ritmul nostru propriu.
Puteti repeta meditatia oricand doriti sau simtiti nevoia aceasta.

Niciun comentariu: