13 iun. 2014

Scrisoare de la Tatal/Mama Divina

                                  
Dragostea mea, Copiii Mei iubiti, ma adresez voua: da, voua care cititi aceste randuri si nu va vine sa credeti ca ziua sau momentul in care au fost scrise, vor schimba ceva in acest prezent, care este al tau, al Meu, Eternul Prezent in care se misca toate particulele Creatiei! 

Cat de mult simt in voi durerea, tristetea, uneori chiar disperarea! Uneori va ascundeti, alteori nu, dar nu puteti ascunde nimic ochilor Mei, micile Mele pasareledin paradis, copiii Mei binecuvantati.

Da, drumul a fost lung, ingerii Mei, voi ati suferit  si fara indoiala mai aveti putin din drum de parcurs. Dar ceasul ceresc va suna in curand sfarsitul acestei etape dificile din traseul vostru si se va intampla atat de repede, iubitii Mei, ingerii Mei mici, atat de curajosi.

Sa va spun ca va iubesc ar fi fara indoiala inutil, totusi vi-am spus iubitii Mei, iar si iar, eu sunt in mod constant cu voi, pas cu pas, luand mana voastra in mana Mea si asta inca de la prima voastra creatie, Respiratia voastra initiala.  

Stiti ingerii Mei mici, calea pe care voi ati parcurs-o, evolutia voastra din timpuri stravechi in care voi ati fost creati, prin Suflarea Mea?  Daca ati sti cat de mandri ati fi daca ati putea sa va vedeti de acolo de unde sunt Eu! Minunate si divine creaturi, sa se intoarca inapoi la ele *acasa la Dumnezeu*, in starea de Fiinte de Lumina! 

Nu ascultati de cei care doresc sa va vada ca renunteti, supusi si prabusiti, cei care sustin cu toata puterea aceasta *matrice* iluzorie in care ei insisi sunt prizonieri. Nu iubitii Mei, aceasta nu este decat o conditionare a mintii umane nebune, intr-o lume falsa, care moare zi de zi. 

Acest calvar pentru inimile voastre de ingeri va ajunge in curand la final, nu fiinca va fi distrus, maturat de vanturi si maree, ci pentru ca ati facut a voastra aceasta lume, pentru ca ati re-creat-o, cu bazele necesare stabilirii pe acest Pamant, al omului nou! Ce bucurie pentru inima Mea! Ce fericire pentru Sufletul Meu, sa vad Copiii Mei binecuvantati, reluandu-si *Compania Familiei Divine*!!! (rasete)

Iata copiii Mei, aceasta este o posibilitate, dar mai sunt si altele, mai mult sau mai putin pozitive pentru umanitate. Caci dragii mei Copii, daca nu preluati controlul asupra situatiei din Societatea voastra umana, atunci evolutia naturala se va face singura, nu cu ajutorul Mamei Pamant, va trebui in cele din urma sa va forteze mana impunandu-va propria transfigurare.

Omul trebuie sa inteleaga acest lucru, o data pentru totdeauna, ca el este cel care va determina modul in care se va face aceasta transformare, pentru ca se va intampla, cu sau fara ajutor, dar atunci va fi mult mai dureros pentru el (om), pentru Ea (Mama Pamant), pentru Mine deoarece Noi va iubim mai mult decat va puteti inchipui.

Iubitii Mei binecuvantati, urmati-va instinctul angelic, deoarece doar iubirea poate locui in voi! Fara iubire voi nu existati pur si simplu, deoarece Ea este cea care va anima corpul, toate corpurile voastre, Ea este primul impuls, Ea este motorul si combustibilul vostru, MANTUIREA VOASTRA! Dragostea este prezentul, trecutul si viitorul vostru, Dragostea este Sesam-ul vostru pentru Eternitate.

Daca se intampla sa va pierdeti in labirintul mintii voastre supra-solicitate, atunci uitati totul, tot ce ati stiut sau ati crezut ca stiti, tot ceea ce doreati sa stiti si nu pastrati decat Iubirea in voi, in Inima voastra Sacra, in Sufletul vostru si in Spiritul vostru!

Incetati sa doriti sa cresteti, sa evoluati, deoarece aceasta dorinta nu este divina, ea este dorinta mentalului, a egoului *inferior*. Fiti pur si simplu, VOI! In Iubirea Creatiei din care Voi faceti parte, cu motorul si combustubilul Iubirii in toate formele sale cele mai frumoase!

Dragii Mei ingeri, cat de mult mi-ar placea sa urmati aceste sfaturi din scrisoare, pentru ca atunci am putea vedea pe fata voastra o noua stralucire a soarelui sinceritatii, bucuria si energia copilariei, fericirea simpla de a fi, fiind doar cine sunteti voi.

In acest moment unic, binecuvantatii Mei copii, inchideti ochii, deschideti-va mintea si primiti pe frunte sarutul Tatalui vostru, sarutul Mamei voastre, intr-o singura efuziune de Iubire Neconditionata. 

Curaj copiii Mei iubiti! Suntem aici, aproape de voi, in fiecare clipa a zilei sau a noptii si niciodata nu vom da drumul mainii voastre tremurande sau nu!   
http://mesagerulluimihail.blogspot.ro/2014_05_01_archive.html

Niciun comentariu: