2 iul. 2014

5 Pasi prin care te accepti pe tine mai usor

Jun302014

5 pasi            Dimineaţa când fac sport îmi iau mp3 player-ul cu mine şi ascult cărţi. Şi am două preferate pe care le ascult şi reascult pentru că îmi curăţă hărţile mentale nesuportive şi mă fac conştientă de nenumărate lucruri pe care ar trebui şi/ sau pe care vreau să le schimb ori să le îmbunătăţesc la mine.
Aşa că ieri dimineaţă ascultam pentru a nu ştiu câta oară CD-ul cu nr.5 din cartea “Psihocibernetica” a lui Maltz şi am făcut un click cât mine de mare.
Deşi am auzit de nenumărate ori această informaţie abia ieri am ajuns să o percep şi să o înţeleg cu adevărat. Spunea autorul că “NU POŢI OBŢINE SUCCESUL PÂNÄ NU TE ACCEPŢI PE TINE AŞA CUM EŞTI ÎN TOTALITATE, ACUM” . A fost un mare WOW! pentru mine pentru că mă întrebam ce mă ţine de nu ajung mai repede la ce îmi doresc cu adevărat. Şi iată că am primit răspunsul.
M-am întrebat apoi de unde sau cu ce să încep pentru a mă accepta în totalitate şi iar răspunsurile au venit, de data asta din interiorul meu. Paşii sunt următorii:
  1. IARTĂ-TE! -  pe tine însuţi pentru toate greşelile trecutului şi pentru toate câte le vei mai face. Doar aşa te vei putea iubi cu adevarat şi elibera în acelaşi timp.La rândul tău vei putea iubi şi ierta pe ceilalţi care ţi-au greşit sau îţi vor greşi de acum înainte. Şi încă ceva: DĂ–Ţi VOIE SĂ GREŞEŞTI !!!!
  2. IUBEŞTE-TE! – pe tine însuţi exact aşa cum eşti. Ştiu ca nu ai încă greutatea ideală, că nu eşti 90/60/90 sau nu ai încă  maşina de lux pe care o are vecinul tău, ori casa pe care o visezi, că esti scund şi ai chelie sau burtă sau orice altceva care te supară ori nu îţi place acum la tine. Iubeşte-te aşa cum eşti şi începe sa faci ceva către ceea ce îţi doreşti cu adevarat.
  3. FII ÎNGĂDUITOR ŞI BLÂND CU TINE!  – Nu te mai autoflagela şi nu mai arunca cu noroi în tine atunci când faci ceva greşit sau nepotrivit. Au alţii grijă să te judece sau să te certe. Vorbeşte-ţi cu blândeţe ca şi cum i-ai vorbi celui mai drag om din viaţa ta şi nu ai vrea să-l răneşti prin cuvinte. Şi chiar aşa ar trebui să fie pentru fiecare dintre noi. Cea mai dragă persoană mie din viaţa mea, sunt eu.
  4. FĂ-ŢI MICI BUCURII ÎN FIECARE ZI! – Aminteşte-ţi că ai venit pe pământ pentru tine. Ca să îţi trăieşti propria experienţă de viaţă şi să te bucuri de ea. Ia-ţi ceva de mâncare care îţi place foarte mult, o îngheţată de exemplu. Fă măcar o activitate care îţi aduce bucurie sau vorbeşte ori întâlneşte-te cu o persoană dragă (prieten, rudă, cunoscut). Cântă, dansează, înnoată, schiază, fă sportul preferat, pictează, fă drumeţii, etc.
  5. INSTRUIEŞTE-TE! – Continuă să te instruieşti pentru că aşa îţi vei lărgi orizontul, îţi vei creşte încrederea în tine însuţi şi vei atrage în viaţa ta oameni şi situaţii deosebit de frumoase. Vorbesc din experienţa mea de viaţă.  :)

Daca tu crezi că acest articol îi poate inspira şi pe prietenii tăi te invit să-l dai mai departe.

Niciun comentariu: