26 iul. 2014

МЕDITATIA DE PROSPERITATE

процветание -1 (700x455, 128Kb)

Omul cauta cel mai mare mister al lumii peste tot, dar nu in el insusi. Incepeti acum sa treziti fortele incredibile care se afla in voi, si va veti bucura de o viata implinita si fericita, bazata pe faptul ca "... nu aveati incredere in niste bogatii nestatornice, ci in Dumnezeu, care ne da toate lucrurile din belsug pentru a ne bucura" (catre Timofei 6:17). "Eu am venit ca sa aveti viata si sa aveti din belsug." (Ioan 10:10).

Меditatia pentru o viata prospera

Repetati aceste cuvinte, ele va vor ajuta in rezolvarea problemelor :

"Stiu ca a prospera - inseamna a evolua spiritual. Dumnezeu este prezent acum in mintea mea, in trupul meu si in afacerile mele. In permanenta primesc idei-mesaje divine care imi aduc sanatate si prosperitate.

Sunt profund zguduit/a cand simt cum Dumnezeu insufleteste fiecare atom al fiintei mele. Stiu ca acum el ma inspira, ma sustine si ma intareste. Corpul meu - este o forma perfecta, plina de energie si putere.

Afacerea mea(serviciul meu) este o activitate divina, si totul merge bine si eficient. Simt o integritate launtrica, care funtioneaza in corpul meu, in mintea mea si in toate afacerile mele. Imi exprim recunostinta fata de Dumnezeu si ma bucur de o viata prospera".

MULTUMESC! 
http://www.liveinternet.ru/users/eutotulpot/post277059296

Niciun comentariu: