14 iul. 2014

Nu ii spune lui Dumnezeu cat de mare este problema, spune-i problemei cat de mare este Dumnezeu.

O conversatie extraordinara despre cum sa nu renunti niciodata
Nu renuntati niciodata – acesta este mesajul acestei superbe povestiri.
Inarmati-va in schimb cu rabdare si incredere in viata, in creatie si in scopul fiecaruia dintre noi pe pamant.
Restul… va veni pentru fiecare la momentul si timpul potrivit.

Intr-o zi am decis sa renunt…
Am decis sa renunt la jobul meu, la relatia mea, la spiritualitatea mea… Am vrut sa renunt la viata mea.
M-am dus in padure pentru a avea o ultima conversatie cu Dumnezeu.
“Doamne”, am intrebat. “Poti sa-mi dau un motiv bun ca sa nu renunt?” Raspunsul lui Dumnezeu m-a luat prin surprindere…
“Uita-te in jur”, a spus. Vezi feriga si bambusul?
“Da”, am raspuns.
Cand am plantat semintele de feriga si de bambus, am avut mare grija de ele. Le-am dat lumina, le-am dat apa. Feriga a crescut repede din pamant. Verdele ei stralucitor a acoperit pamantul. Cu toate acestea, din semintele de bambus nu a iesit nimic. Insa nu am abandonat bambusul.
In cel de-al doilea an, feriga a crescut si mai mare, si mai bogata… Din nou, din samanta de bambus nu a iesit nimic. Insa nu am abandonat bambusul, a spus.
In cel de-al treilea an, tot nu iesea nimic din seminta de bambus. Insa nu am abandonat bambusul.
In cel de-a patrulea an, iarasi, din samanta de bambus nu iesea nimic. Dar nu am vrut sa renunt, a spus.
                                 
“Apoi, in cel de-al cincilea an, o mladita a iesit din pamant. Comparativ cu feriga, era in mod evident mica si insignifianta… Insa dupa numai 6 luni, bambusul s-a inaltat pana la 30 de metri inaltime.
In toti acesti cinci ani, bambusul si-a dezvoltat radacinile. Radacinile sale au crescut. Aceste radacini l-au facut puternic si i-au oferit lucrurile de care avea nevoie pentru a supravietui. Nu as da niciuneia dintre creatiile mele o provocare careia nu ar putea sa-i faca fata.”
M-a intrebat. “Stiai, copilul meu, ca in tot acest timp in care te-ai luptat, de fapt ti-ai dezvoltat radacini?” “Nu as abandona bambusul. Nu o sa te parasesc nici pe tine niciodata.”
“Nu te compara cu ceilalti”, a adaugat. “Bambusul a avut un scop diferit fata de feriga. Cu toate acestea, ambele alcatuiesc cea mai frumoasa padure”.
“Va veni si timpul tau”, mi-a spus Dumnezeu. “Te vei inalta.”
“Cat de sus o sa ma ridic?”, am intrebat.
“Cat de sus se va inalta bambusul?”, a intrebat la randul sau.
“Atat de sus pe cat poate?”, am intrebat. “Da”, a spus. “Cinsteste-ma inaltandu-te cat de sus poti.”
Am plecat din padure si m-am intors cu aceasta poveste. Sper ca aceste cuvinte te pot ajuta sa vezi ca Dumnezeu nu te va abandona niciodata si nu va renunta niciodata la tine.
Niciodata, niciodata , niciodata sa nu renunti in viata.
Nu ii spune lui Dumnezeu cat de mare este problema, spune-i problemei cat de mare este Dumnezeu.
http://8infinitiesblog.wordpress.com/2014/07/05/dialog-cu-dumnezeu/

Niciun comentariu: