26 iul. 2014

RUGACIUNE CATRE INGERUL PAMANTULUI, INGERUL APEI, INGERUL AERULUI, INGERUL FOCULUI


 

Doamne Dumnezeule Atotputernic, Creatorul Cerului si al Pamantului, Tata indurator si atotstiutor, trimite-mi cei patru Ingeri ai Tai: Ingerul Pamantului, Ingerul Apei, Ingerul Aerului, Ingerul Focului.
Pentru ca vointa Ta sa se manifeste prin mine.

Fie ca Ingerul Pamantului sa preia toate deseurile corpului meu fizic pentru a fi absorbite si transformate in
sanatate si putere! Sa curete intregul meu corp pentru ca viata sa poata circula in abundenta in venele si arterele mele; ca intreaga mea fiinta sa fie alinata, degajata, eliberata, pentru ca Imparatia lui Dumnezeu si Dreptatea Sa sa se infaptuiasca pe pamant, iar Era de Aur printre oameni!

Fie ca Ingerul Apei sa spele inima mea de toate impuritatile! Pentru ca dragoastea dezinteresata sa se instaleze in inima mea si sa-mi aduca fericirea, bucuria si implinirea totala. Pentru ca inima mea sa fie limpede, cristalina, transparenta, pentru ca Imparatia lui Dumnezeu si Dreptatea Sa sa se infaptuiasca pe pamant, iar Era de Aur printre oameni.

Fie ca Ingerul Aerului sa purifice intelectul meu introducand in el intelepciunea si lumina! Ca gandul meu sa devina patrunzator, clar, luminos, pentru ca Imparatia lui Dumnezeu si Dreptatea Sa sa se infaptuiasca pe pamant, iar Era de Aur printre oameni!

Fie ca Ingerul Focului, nimeni altul decat Ingerul Soarelui, sa-mi sfinteasca Sufletul si Spiritul! Fie ca Adevarul Absolut sa intre in fiinta mea intreaga! Ca sufletul si spiritul meu sa cunoasca viata eterna si sa fie lacasul Atotputerii Divine Creatoare, pentru ca Imparatia lui Dumnezeu si Dreptatea Sa sa se infaptuiasca pe pamant, iar Era de Aur printre oameni!

Amin, Amin, Amin!

http://www.liveinternet.ru/users/eutotulpot/post271981862

Niciun comentariu: