27 iul. 2014

Vindecare cu ajutorul Zeitei Florilor

                            
Cunoscuta si sub numele de Creiddylad, Creudylad.
    Cordelia este frumoasa zeita a florilor de primavera si de vara si a zanelor florilor.Shakespeare a portretizat-o pe Cordelia ca fiica a Regelui Lear, din piesa cu acelasi nume. Totusi, ea este de fapt fiica zeului marii, Lir, deci s-a nascut ca o zeita a marii.
    Cordelia este celebrata la 1 mai, Beltane fiind o veche sarbatoare care marcheaza inceputul verii, cand vremea este destul de calda incat sa permita scoaterea vitelor din tarcuri si lasarea lor pe pasuni si izlazuri.
    Cordelia a venit la mine in timp ce stateam pe sol la Stonehenge, aplecandu-ma spre unul dintre monolitii stravechi. Ea mi-a dat urmatorul mesaj: “Veselie impletita cu straveche intelepciune celtica – eu impletesc intelepciunea stelara a energiilor astrale cu o infuzie de pulbere a zanelor din polenul pamantesc al celor intelepti din fire. Sunt un instrument al contradictiei: cerul si pamantul; rasaritul si apusul; frigul si caldura. Extremele fara compromis sunt o combinatie puternica. Simtiti-le adanc in vechile voastre oase,conectati cu Pamantul-Mama. Oasele au aparut din ea si tot acolo se vor intoarce, intr-un circuit nesfarsit.
    Simtiti libertatea de a va elibera de preocuparile pamantesti si de a pasi intre pamant si stele, fara sa fiti preocupati de nimic altceva, in afara de bucurie, de veselie si de joc, caci ca voi invata cum sa va impliniti nevoile pamantesti.
Ajuta la:
• Sarbatorire
• Curaj
• Gradinarit si ingrijirea florilor
• Bucurie
• Schimbari in viata
• Gestionarea stresului
INVOCATIE
    Chemati-o pe Cordelia oricand va simtiti stresati ori prinsi in capcana muncii la birou sau in casa. Puteti “evada” din rutinele biroului, inchizand ochii si imaginati-va ca stati in picioare intr-un camp plin cu flori, alaturi de ea, intr-o minunata dupa-amiaza de primavera. Spuneti in gand:
    “Preafrumoasa Cordelia, vin la tine ca la un prieten aflat la nevoie, care are nevoie de putin timp, fara grija obligatiilor si responsabilitatilor. Te rog, ia-ma de mana si adu-mi aer proaspat, libertate si mireasma florilor. Du-ma departe pentru o pauza de care am mare nevoie. Innoieste-mi spiritual si umple-mi inima de bucurie, de rasete si de veselie. Ajuta-ma sa duc aceasta energie inalta in inima si in mintea mea, pentru tot restul zilei. Ajuta-ma sa-mi abrodez responsabilitatile cu bucurie. Multumesc!”

Niciun comentariu: