10 mar. 2015

Instrumente de lucru - definitii

Imagini pentru definitii dictionar

Cu câteva luni în urmă, mi-a venit ideea unui glosar “grăitor”de termeni cu “personajele principale” ale I-Dentităţii de Sine prin Ho’oponopono. Puteţi face cunoştinţă cu ele după cum doriţi.

1. I-Dentitatea Sinelui: “Eu sunt I-Dentitatea Sinelui. Sunt compusă din patru elemente: Inteligenţa Divină, mintea supraconştientă, mintea conştientă şi mintea subconştientă. Fundamentul meu, vidul şi infinitul, este copia fidelă a Inteligenţei Divine.”

2. Inteligenţa Divină: “Eu sunt Inteligenţa Divină. Eu sunt Infinitul. Eu creez I-Dentităţile de Sine şi inspiraţia. Eu transform amintirile în vid.”

3. Mintea supraconştientă: “Eu sunt mintea supraconştientă. Eu supraveghez mintea conştientă şi pe cea subconştientă. Eu revizuiesc şi fac schimbările necesare în cererile adresate de către mintea conştientă către Inteligenţa Divină prin procesul Ho’oponopono. Nu sunt afectată de amintirile care rulează în mintea subconştientă. Sunt întotdeauna unită cu Creatorul Divin.”

4. Mintea conştientă: “Eu sunt mintea conştientă. Eu am darul de a alege. Eu le pot permite amintirilor să stăpânească experienţele minţii subconştiente sau pe ale mele, sau pot începe eliberarea lor prin aplicarea neîncetată a metodei Ho’oponopono. Eu pot cere îndrumări de la Inteligenţa Divină.”

5. Mintea subconştientă: “Eu sunt mintea subconştientă. Eu sunt depozitul tuturor amintirilor acumulate de la începutul creaţiei. Eu sunt locul în care trăirile sunt experimentate ca amintiri care se repetă sau ca inspiraţie. Eu sunt locul unde corpul şi lumea îşi au originea, ca amintiri repetitive şi ca inspiraţie. Eu sunt locul în care trăiesc problemele sub forma amintirilor repetitive.”

6. Vid: “Eu sunt Vidul. Eu sunt fundamentul I-Dentităţii Sinelui şi al universului. Eu sunt locul din care izvorăşte inspiraţia venită de la Inteligenţa Divină, infinitul. Amintirile care se repetă în mintea subconştientă mă pot înlocui, deşi nu mă pot distruge, împiedicând astfel manifestarea fluxului inspiraţiei de la Inteligenţa Divină.”

7. Infinit:Eu sunt Infinitul, Inteligenţa Divină. Din mine, inspiraţia curge asemenea petalelor unui trandafir delicat, înspre Vidul I-Dentităţii Sinelui, inspiraţie care este uşor înlocuită de către spinii amintirilor.”

8. Inspiraţie: “Eu sunt Inspiraţia. Eu sunt o creaţie a Infinitului, a Inteligenţei Divine. Eu mă manifest din vid în mintea subconştientă. Sunt percepută ca o trăire cu totul nouă.”

9. Amintire: “Eu sunt Amintirea. Eu sunt o înregistrare în mintea subconştientă a unei experienţe trecute. Atunci când sunt declanşată, eu reiau acea experienţă trecută.”

10. Problemă:“Eu sunt Problema. Sunt de fapt o amintire care reia o experienţă trecută în mintea subconştientă.”

11. Experienţă: “Eu sunt Experienţa. Eu sunt efectul amintirilor repetitive sau al inspiraţiei din mintea subconştientă.”

12. Sistemul de Operare: “Eu sunt Sistemul de Operare. Eu fac ca în I-Dentitatea Sinelui să se manifeste vidul, inspiraţia sau amintirea.”

13. Ho’oponopono: “Eu sunt Ho’oponopono. Eu sunt un proces hawaian străvechi de rezolvare a problemelor,actualizat pentru vremurile de astăzi de către Morrnah Nalamaku Simeona, Kahuna Lapa’au, recunoscută ca o Comoară Vie a statului Hawaii în 1983. Sunt compusă din trei elemente: căinţă, iertare şi transformare. Eu sunt o cerere iniţiată de către mintea conştientă către Inteligenţa Divină cu scopul de a elimina amintirile şi a restabili I-Dentitatea Sinelui. Eu încep în mintea conştientă.”

14. Căinţă: “Eu sunt Căinţa. Eu sunt începutul procesului Ho’oponopono iniţiat de către mintea conştientă ca o rugăminte adresată Inteligenţei Divine de a transforma amintirile în vid. Prin mine, mintea conştientă îşi recunoaşte responsabilitatea pentru amintirile care reiau probleme în mintea sa subconştientă şi realizează că este responsabilă pentru crearea, acceptarea şi acumularea lor.”

15. Iertare: “Eu sunt Iertarea. Împreună cu căinţa, constitui o cerere a minţii conştiente către Creatorul Divin, o cerere de a transforma amintirile din mintea subconştientă în vid. Mintea conştientă nu doar se căieşte, ci îi cere totodată şi iertare Inteligenţei Divine.”

16. Transformare: “Eu sunt Transformarea. Inteligenţa Divină mă foloseşte pentru a neutraliza şi a transforma în vid amintirile din mintea subconştientă. Numai Inteligenţa Divină poate face aceasta.”

17. Bunăstare: “Eu sunt Bunăstarea. Eu sunt I-Dentitatea Sinelui.”

18. Sărăcia: “Eu sunt Sărăcia. Eu sunt amintirea care se repetă. Eu iau locul I-Dentităţii Sinelui, împiedicând manifestarea fluxului inspiraţiei de la Inteligenţa Divină în mintea subconştientă!”
 
Vă doresc Pace dincolo de orice înţelegere.
O Ka Maluhia no me oe.
Pacea fie cu voi,
Ihaleakala Hew Len, Ph.D.
 

Niciun comentariu: