13 iul. 2015

Model de gandire - Louis Hay


Imagini pentru gandire pozitiva

Aceasta este o nouă zi. Eu sunt un nou eu. Gândesc diferit. Vorbesc diferit. Acţionez diferit. Ceilalţi mă tratează diferit.
Noua mea lume este o reflexie a noii mele gândiri.
Este o bucurie şi o plăcere să plantez seminţe noi,
Pentru că ştiu că aceste seminţe vor deveni noile mele experienţe de viaţă.
TOTUL ESTE BINE, ÎN LUMEA MEA.
În infinitatea vieţii in care mă aflu, totul este perfect, întreg şi complet.
Mă sprijin şi mă susţin, iar viaţa mă susţine şi ea.
Văd dovezile Legii Supreme, lucrând peste tot în jurul meu şi în fiecare aspect al vieţii mele.
Întăresc tot ceea ce învăţ, într-un mod plăcut, cu bucurie.
Ziua mea începe cu recunoştinţă şi bucurie.
Aştept cu entuziasm aventurile zilei ce începe, ştiind că
Totul este bine, în viaţa mea.
Iubesc cine sunt şi iubesc ceea ce fac.
Sunt expresia vie şi iubitoare, a vieţii.
TOTUL ESTE BINE ÎN LUMEA MEA.
În infinitatea vieţii mele în care mă aflu, totul este perfect, întreg şi complet.
Trăiesc în armonie şi echilibru cu fiecare persoană pe care o cunosc.
Adânc, în mijlocul fiinţei mele, există un izvor infinit de iubire .
Îi permit acestei iubiri ca acum să iasă la suprafaţă.
Ea îmi umple inima, trupul, mintea, conştiinţa, toată fiinţa mea, radiază din mine în toate direcţiile şi se întoarce, înzecit, la mine.
Cu cât mai multă dragoste folosesc şi dau de la mine, cu atât mai multă am de dat.
Sursa este nelimitată.
Folosirea iubirii mă face să mă simt bine. Este o expresie a bucuriei mele interioare.
Mă iubesc şi de aceea îmi îngrijesc, cu dragoste, trupul.
Îl hrănesc cu mâncăruri şi băuturi sanatoase, îl curăţ, îl îmbrac, iar el îmi răspunde cu o sănătate perfectă şi cu energie.
Mă iubesc şi, de aceea, îmi ofer o casă comfortabilă, care îmi satisface toate necesităţile şi este foarte plăcută.
Îi umplu camerele cu dragoste, astfel ca toţi care intră, inclusiv eu, vor simţi această dragoste şi vor fi hrăniţi de ea.
Mă iubesc, de aceea am un job/servici/afacere care îmi place cu adevărat, care îmi foloseşte talentul creativ şi abilităţile şi unde lucrez cu oameni şi pentru oamenii pe care îi iubesc şi care mă iubesc şi obtin castiguri financiare exponentiale.
Mă iubesc, de aceea mă port şi gândesc cu dragoste despre toţi  pentru că ştiu că ceea ce dau de la mine  mi se întoarce înzecit înapoi.
Atrag numai oameni iubitori în lumea mea, pentru că ei sunt oglinda a ceea ce sunt eu.
Mă iubesc, de aceea iert şi las să se ducă tot trecutul şi toate experienţele sale şi mă eliberez.
Mă iubesc, de aceea trăiesc totul în prezent, trăind fiecare moment ca fiind bun şi ştiind că viitorul meu va fi luminos, vesel şi stabil, pentru că sunt un copil iubit al Universului şi Universul are grijă de mine, cu dragoste, acum şi pentru totdeauna.
TOTUL ESTE BINE, ÎN LUMEA MEA
Sursa:  Louis Hay

Niciun comentariu: