28 aug. 2015

15 semne ciudate pe care mulţi dintre noi le experimentăm zilnic! Intrăm într-o altă dimensiune?

schimbari oameni
Mulți oameni se plâng pe multe forumuri de pe Internet despre o serie de “simpome” ciudate cu care se confruntă, având sentimentul că îşi pierd minţile sau că trăiesc în altă lume. În acest articol, voi încerca să fac un rezumat al acestor simptome pe care mulţi dintre noi le experimentează:
1) Apariţia de semne religioase sau bizare în alimente – de exemplu, o cruce în interiorul unui cartof, aşa cum am scris un articol în noiembrie 2010: O nouă minune divină: crucea din interiorul unui cartof.
2) Schimbarea comportamentului alimentar: pierderea poftei de mâncare, pofte bruște care apar şi trec rapid și incapacitatea de a-ţi da seama ce vrei să mănânci.
3) Somn ciudat: trezirea la ore ciudate din noapte (de exemplu, la ora 3), somnolenţă în timpul zilei şi, deci, productivitate mai redusă.
4) Presiune şi durere în jurul capului: mulţi dintre noi experimentează din ce în ce mai multe dureri de cap aproape zilnic, relativ fără nicio explicaţie.
5) Sunete ciudate: pe acest site am scris de-a lungul timpului mai multe articole despre zgomotele ciudate auzite de oameni în special în timpul nopţii (vedeţi, de exemplu, articolulSunetele ciudate (sau tunetele din cer) din ultima perioadă e posibil să ne anunţe distrugerea Pământului).
6) Intensificarea simţurilor, în special al mirosului. M-au contactat unii cititori care mă întrebau ce se întâmplă, căci simt că mirosul lor s-a mărit mai ales noaptea. Ce se întâmplă?
7) Defecţiuni tehnologice prea dese. Luminile pâlpie prea des (cel puţin în casa mea şi a altor prieteni care stau în zone şi localităţi diferite faţă de a mea), “căderi” de Internet şi de semnal de mobil, defecţiuni bruşte ale calculatorului etc. Şi toate acestea nu se pot explica doar din punct de vedere tehnic.
8 ) Senzaţia de parcă am fi în interiorul unui film. Mulţi cititori mi-au scris: simt că se află în interiorul unui “matrix”!
9) Amestec ciudat de sentimente contrastante. Acum ne vine să plângem, apoi să râdem, brusc suntem din nou supăraţi sau fericiţi. Există nişte valuri constante de emoții care se suprapun.
10) Capacitate mai grea de concentrare. Aud că din ce în ce mai multă lume că se plânge de lipsa concentrării pe un anumit subiect; în acelaşi timp, o avalanşă de gânduri le cuprinde mintea, atrăgându-le atenția într-un milion de direcții diferite dintr-o dată.
11) Senzații ciudate, necunoscute de organism. N-aţi experimentat niciodată vreo stare de care n-aţi avut parte de ea până atunci? Eu, cel puţin, de mai multe ori. Şi nu am găsit explicaţii.
12) Îmbolnăviri bruşte, dar şi vindecări rapide. Am observat asta pe pielea mea de mai multe ori; dar şi prietenii mei au remarcat. Mă scol dimineaţa, brusc, cu dureri în gât, dureri de cap şi o stare mare de oboseală. Îmi zic: “gata, am răcit!” Mă aştept să dureze o eternitate (mă rog, o săptămână, ceva de genul, aşa cum se întâmpla când eram copil), dar, până diseară sunt “fresh”, ca şi nou. Unii mi-au scris pe Facebook că ceea ce le lua o săptămână să se vindece, acum le ia o zi.
13) “Coincidenţe” din ce în ce mai dese. Am primit multe mesaje ale unor cititori care îmi spun că zilnic se confruntă cu “coincidenţe” sau sincronicităţi. Te gândeşti la un prieten pe care nu l-ai văzut de 1 an şi, peste 10 minute, te întâlneşti cu el, întâmplător, pe stradă.
14) Gândurile se transformă mai rapid în realitate. Îmi doresc foarte mult un obiect, doresc să-l cumpăr, dar constat că nu am bani suficienţi şi îmi zic: “Poate peste 1 an reuşesc să pun nişte bani deoparte pentru a-l achiziţiona”. Dar, peste câteva zile, am dat brusc de o afacere profitabilă care îmi aduc banii suficienţi pentru a-mi cumpăra obiectul respectiv! E ca şi cum Universul ascultă mai repede de dorinţele noastre. Mult mai repede.
15) Intensificări vizuale în meditaţii sau rugăciuni. Mi-au scris unii cititori care îmi spun că, atunci când meditează liniştit în pat, simt foarte multe fiinţe ciudate care se apropie de ei.
Acestea sunt doar 15 simptome pe care le-am identificat, dar, sunt sigur că mai sunt şi altele. Oricum, ceva foarte ciudat se întâmplă cu oamenii în ultima vreme, ca şi cum am intra într-o altă dimensiune…
 http://www.lovendal.ro/wp52/15-semne-ciudate-pe-care-multi-dintre-noi-le-experimentam-zilnic-intram-intr-o-alta-dimensiune-distribuiti-articolul-la-cat-mai-multi-pentru-a-afla-parerile-tuturor/

Niciun comentariu: