10 mar. 2014

Meditatie cu Mama Pamant

                               
”Preaiubită Zeiță Tamara, ghizii mei, sufletul meu și grupul meu de suflet, fac apel la prezența, iubirea și protecția voastră. Din inimă îmi energizez cele mai pure vibrații zeiești ale iubirii pentru a crea un spațiu sacru în jurul meu în timp ce le trimit să curgă în conștiința și în sufletul Mamei Pământ. O invit pe Mama Pământ să împartă acest spațiu cu mine și să fie prezentă cu mine acum. Te rog demonstrează-mi iubitoarea ta frumusețe și adevărul născut din Creator așa cum noi existăm împreună într-o cameră de iubire pură. Îmbrățisează-mă în frumusețea și în adevărul tău astfel încât ele să penetreze întreaga mea ființă permițându-mi să mă conectez la un nivel mai profund cu tot ceea ce tu ești Mamă Pământ, cu Creatorul și cu Sinele meu Divin. Permite-mi acum să-mi îndeplinesc contractul cu tine începând din acest moment în modul cel mai binevoitor și mai potrivit. Mulțumesc.”

”Sprijinită de ghizii mei, suflet, grupul de suflet și Creator, sunt la dispoziția ta Mama Pământ, dacă există orice fel de energii, integrări sau schimbări în conștiință care este necesar să fie descărcate, experimentate sau susținute, eu sunt la dispoziția ta acum. Îți ofer tăria și concentrarea mea, susținând spațiul pentru următoarele tale integrări și fuzionând cu Creatorul așa cum sunt divin ghidată. Sunt aici ca un martor și un sprijin plin de iubire pentru tine Mamă Pământ”.  

Niciun comentariu: