3 nov. 2015

Curs de Comunicare - Constanta - 8 noiembrie 2015

Imagini pentru cuvantul

     Unii dintre voi stiu ca mi-am asumat doua roluri in aceasta viata:
1. experimentarea pe propria piele a invataturilor, motodelor de vindecare cu care am rezonat si in urma carora am avut rezultate fabuloase;
2. de a sintetiza si prezenta intr-un mod clar, pe intelesul tuturor cunoasterea acumulata pana in prezent.
     Cu unii dintre voi am facut cunostinta la cursurile predate de mine in Constanta si Bucuresti sau la cursurile pe care le-am gazduit.
   
          Puterea cuvintelor
                    Teme abordate:
                    - cuvintele sunt energie;
                    - magia din spatele cuvintelor;
                    - cuvinte toxice;
                    - cuvinte declansatoare de actiuni;
                    - cuvinte vindecatoare;
                    - cuvinte de protectie;
                    - cuvinte care curata obstacole;
                    - cuvinte de ajutor care rezolva diferite situatii;
                    - dezlegare de blesteme;
                    - mantre, meditatii si rugaciuni puternic ajutatoare.

 Locatia va fi transmisa pe e-mail participantilor.
     Investitia de participare este de 97 lei.
     Inscrierile se fac:
     -pe adresa de email: mariana_a_constantinescu@yahoo.com;
     -sau mesaj telefonic la numarul: 0737442170

     Va astept cu drag,
 Formator si mentor autorizat,
     Adriana Constantinescu


Niciun comentariu: