21 iul. 2015

Rugaciunea sufletului



se-roaga
1. se spune Tatal Nostru
2. Cerere: Tata Ceresc te rog curata/umple/imbraca-mi toate celulele  corpului meu in Lumina Ta alba-argintie  si cea galben-opalina a Sfinte Treimi.
3. Tata Ceresc permite-i Fiului Tau IIsus Hristos sa fie cu mine.
Iisuse Hristoase Fii cu mine,
Iisuse Hristoase Fii in mine,
IIsuse Hristoase Fii in fata mea,
Iisuse Hristoase Fii in spatele meu,
IIsuse Hristoase Fii in dreapta mea,
Iisuse Hristoase Fii in stanga mea,
Iisuse Hristoase Fii desupra mea,
IIsuse Hristoase Fii dedesuptul meu,
IIsuse Hristoase Fii imprejurul meu.
Iisuse Hristoase ,astazi,nimeni si nimic sa nu-mi poate face rau,
Iisuse Hristoase ca tot ce fac astazi sa fac bine si la nimeni rau,
Iisuse Hristoase inmulteste-Mi putinul pe care il am ca sa ii pot indestula si pe altii,
Iisuse Hristoase……….alte afirmatie/cereri
4. se spune Tatal Nostru
http://naturadivina.com/2009/09/29/rugaciunea-sufletului/

Niciun comentariu: