19 feb. 2016

Workshop - Activarea prosperitatii folosind instrumentele Divine



Workshop - Activarea prosperitatii folosind instrumentele Divine
Speaker: Adriana Constantinescu
Bucuresti - Sala Palatului
Data: Duminica, 21 Februarie 2016, ora: 13,00-13,50, sala A

DESCOPERA cum poti sa-ti reprogramezi viata cu ajutorul instrumentelor Divine. Alege sa fii fericit/a, prosper/a, sanatoas/a.  Alege „calea usoara”, fara aparatura, fara teancuri de carti, fara reguli impuse de altii.  Alege  sa manifesti ceea ce vrei TU.

Intentia mea este sa impartasesc cu voi experientele mele. A venit timpul sa ne invatam unul pe altul ca egali si sa co-cream o viata fantastica impreuna. Afla o abordare simpla, o experienta personala,  daca vrei sa economisesti energie, timp, finante, stres.

Vrei sa faci parte din grupul celor care fac lucrurile sa se intample? Invata sa creezi, sa materializezi ceea ce vrei.

Esti creat sa fii o forta de neoprit, care nu va permite nimanui sa te controleze. Daca exista ceva ce iti doresti, cere acel lucru, du-te si ia acel lucru, pentru ca el nu va veni la tine (fie ca este vorba de un loc de munca, partener, etc) – doar asculta-ti autoritatea. Ai potențialul de a modela lumea așa cum iti doresti ca ea sa fie. Fa si tu parte dintre cei care fac ca lucrurile sa se intample.

Vino la Workshop-ul “ Activarea prosperitatii folosind instrumentele Divine” sa descoperi:
§  Cine te „saboteaza”;
§  Cum te „saboteaza”;
§  Cum sa stergi programele „virusate”;
§  Cum sa te re-programezi repede,usor, eficient pentru o viata fericita si prospera;
§  Ce metode poti folosi indiferent de context, loc, timp pentru o viata prospera;
§  Cum si cand poti apela la „Sponsorul” tau cel mai fidel.

Te astept la workshop, duminica, 21.02.2016, ora 13,00-13,50, sala A.

Alege schimbarea!
P.S. Vino impreuna cu prietenii tai!

Despre Speaker



In calitate de formator si mentor autorizat, Adriana organizeaza cursuri intensive de dezvoltare personala si spirituala.

In sesiunile individuale de mentorat, rolul sau este de a prezenta clientilor sai solutii simple si metode usor de aplicat, pentru binele lor cel mai inalt.

Adriana si-a asumat rolul de a experimenta diferite metode pentru imbunatatirea vietii si de a le sintetiza pe intelesul tuturor, indiferent ca sunt copii, adolescenti sau adulti.

Ea alege sa vada fiecare provocare si situatie ca pe o oportunitate de a-si exprima darurile si talentele unice cu care a venit pe lume.

Pentru mai multe informatii poate fi contactata la:
Telefon  0737442170
E-mail: mariana_a_constantinescu@yahoo.com



 Citeste aici parerile participantilor:


Am participat la cursurile Adrianei, in prima faza, mai cu septicism, ulterior cu mare placere si nerabdare. Am auzit numai lucruri deosebite pe care le-am pus in practica si care au dat rezultate neasteptate.Va recomand cursurile Adrianei. Numai dupa ce participati la un curs,o sa intelegeti ce vreau sa va spun si o sa mai vreti sa mai participati.

Rodica D.

          
 A fost un curs foarte folositor, folosesc instrumentele cand am o situatie de rezolvat, si stiu  ca se va rezolva. Imi pare rau ca nu am timp si tot imi propun sa recitesc din caiet tot ce am  invatat pentru ca sunt multe de aplicat!

Niciun comentariu: