5 aug. 2015

Păcatele părinţilor care se transmit copiilor. Cum se rupe acest mecanism care pare un blestem?



Tata a făcut păcate faţă de mine, dar eu, Doamne, vreau de la Tine puterea să-l iert. Te rog iartă-l!” Tata, m-a rănit pe mine, mi-a fost frică, mi-a rănit copilăria, mi-a rănit viaţa. Tata a băut, a făcut păcat pentru mine, l-am urât, l-am judecat, m-a complexat, am suferit. „Doamne, iartă-l pe el". Eu il IERT si il BINECUVANTEZ.

Mama a făcut păcate faţă de mine, dar eu, Doamne, vreau de la Tine puterea să o iert. Te rog iart-o!” Mama, m-a rănit pe mine, mi-a fost frică, mi-a rănit copilăria, mi-a rănit viaţa. Mama m-a judecat, m-a complexat, am suferit. „Doamne, iart-o pe ea". Eu o IERT si o BINECUVANTEZ.

Cum se rupe acest mecanism care pare un blestem? Prin BINECUVANTARE.
Cum se opreste pacatul? Prin IERTARE.
Apoi spovedanie la preot.

Niciun comentariu: