30 apr. 2015

RUGACIUNE PUTERNIC VINDECATOARE

prayer.jpg67Eu, […spuneti-va numele…] sunt o fiinta de Lumina!
Cu fiecare inspiratie aduc in corpul meu si in toate structurile mele energetice din ce in ce mai multa Lumina si din ce in ce mai multa energie pozitiva care ma vindeca, ma protejeaza si indeparteaza in totalitate de la mine, din trupul, mintea si sufletul meu orice forma de energie negativa.
Meridianele mele energetice devin din ce in ce mai luminoase si mai curate, din ce in ce mai pure, mai stralucitoare si mai incarcate pozitiv. Sunt un canal curat si perfect prin care circula Lumina vindecatoare a Universului, sunt puritatea pe care Creatorul Suprem o doreste!
Toate structurile mele energetice lucreaza in totala rezonanta benefica, perfecta si imperturbabila, si in totala simpatie cu cele mai bune ganduri ale mele; mintea mea este curata si pura; sufletul meu este intreg si luminos.
Toate gandurile negative sunt arse acum din mintea mea si sunt inlocuite de Lumina, iar Lumina determina aparitia gandurilor pozitive, benefice si constructive. Toate meridianele mele energetice sunt curate si luminoase, toate chakrele mele devin din ce in ce mai curate si din ce in ce mai stralucitoare astfel incat schimbul energetic cu mediul inconjurator este optim nevoilor mele de aici si acum.
Invoc deasupra mea, acum, o cascada de lumina aurie care ma scalda din cap pana in picioare si ma lasa curat si pur ca un cristal. Aceasta cascada de lumina imi curata si imi energizeaza integral fiecare celula, fiecare tesut si fiecare organ, imi curata si imi energizeaza fiecare os si fiecare articulatie, fiecare fibra musculara si fiecare celula nervoasa si elimina in totalitate acum orice gand negativ si orice energie negativa din mine in pamant pentru a fi reciclate si transformate in Lumina.
Lumina vindecatoare a Universului este in totalitate activata in mine acum!
Invoc prezenta tuturor Ingerilor, tuturor Ghizilor Spirituali de Lumina si tuturor fiintelor Divine care ma pot ajuta sa vina acum si sa ma ghideze in toate actiunile mele, sa indeparteze de la mine tot ceea ce este rau si negativ, sa ma fereasca de toate persoanele care nu imi sunt benefice si sa imi manifeste la fiecare pas toate oportunitatile de care am nevoie pentru a trai o viata benefica, pura, curata, prospera si plina de iubire si de satisfactii pe toate planurile.
Sunt luminos, sunt fericit, sunt benefic!
Sunt energic, sunt zambitor, sunt plin de lumina si energie!
Ma simt bine, ma simt fericit, ma simt relaxat.
Din zi in zi, cu fiecare clipa, ma simt din ce in ce mai bine din toate punctele de vedere! Sunt vindecat! Am tot ce imi trebuie ca sa fac tot ce vreau si am tot ce vreau ca sa fac tot ce trebuie! Sunt vindecat! Ma simt bine si perfect sanatos, mult mai bine decat inainte. SUNT VINDECAT!
Preluat cu recunostinta de pe http://www.evolutiespirituala.ro
https://vindecaviata.wordpress.com/2015/01/23/rugaciune-puternic-vindecatoare/

Niciun comentariu: