6 mai 2015

Mesajele ascunse in carti


In urma cu niste ani au aparut primele articole despre mesajele subliminale din povestile copilariei mele: Alba ca Zapada, Cenusareasa, etc.; programe subliminale de agresivitate, de anihilare a vointei etc. In aceeasi perioada s-a aratat si cum desenele animate ale lui Walt Disney contin mesaje subliminale. Lucrurile continua pana in ziua de astazi.
Ideea acestui articol s-a nascut in urma cu vreo luna, pentru ca am descoperit mai multe blocaje la cei care veneau la consultatii. Si am inceput cercetarile, in cautarea unor surse, sau mai bine zis cauze, ale suferintelor si confuziilor lor.
Sunt carti pe care le citesc cu foarte mare placere si sunt carti care ma plictisesc. Asa se face ca am in permanenta mai multe carti deschise si incepute. Unele le citesc cu nesat in timp ce altele cu greu le pot duce pana la final.
Recitind cartea lui Dragos Argesanu “Kombat Ki”, mi-am reamintit ca, in zilele noastre, poate mai mult ca oricand, in paginile cartilor nu se afla numai informatiile scrise negru pe alb, pe care fiecare dintre noi, dupa pricepere si determinare incearca sa le intelegea si eventual sa le si asimileze, dar se afla si informatii de natura enegetica, reprezentate prin programe energetice incluse cu stiinta, cu cunoastere.
Cunosc cel putin doua edituri “spirituale” care includ programe energetice in cartile/titlurile care ies pe piata, altele decat cea care editeaza cartile lui Dragos Argesanu. Diferenta dintre ele este ca Argesanu recunoaste ca isi programeaza cartile sa ajunga la cei care au nevoie de informatiile din ele, spre deosebire de ceilalti autori/edituri, care omit acest fapt “minor” dar care ii influenteaza puternic pe cei care le cumpara.
Tehnica programarii cartilor este una veche si practicata la scara larga de autorii de carti “”spirituale””sau de “autodezvoltare personala”. Prima data cand am aflat de carti programate a fost in urma cu mai multi ani cand am citit carti despre masoneria mondiala si mai apoi in cartile lui Lazarev.
Paranteza! Programarea cartilor este similara cu obiectele “masluite” atat de prezente in comploturile din cartile lui Dumas. O batista cu o picatura de otrava, un colier sau o pereche de cercei “masluite”, chiar si un banal trandafir, erau in stare sa ucida un om. In mod oarecum similar, programele introduse cu stiinta in aceste carti, nu ucid omul, dar lucreaza cu mare precizie pe inconstientul celui care le citeste. Functie de inclinatia interioara a fiecaruia acestea apasa exact pe “butoanele” ascunse in bresele inconstinetului.
Revenind. Ma intrebam la un moment dat de ce nu pot citi anumite carti, desi, am avut mai multe tentative de a le incepe, majoritatea nefinalizate.
De curand, m-am pus cu prietena mea E, cu un “munte” de carti in fata, si prin metode radiestezice am incercat sa aflam cate programe sunt in ele, beneficitatea acestora, cate sunt implementate cu stiinta (in majoritatea cazurilor a fost un procent de 100%). Beneficitatea a fost un parametru relativ, asa ca am renuntat la a-l introduce in acest articol. Si este firesc sa fie relativ, intrucat diferenta dintre oameni este mare. Si cand spun diferenta ma refer la capacitatea fiecaruia de a discerne intre informatiile din carte, sentimentul pe care il traieste in timpul lecturarii ei, dar si vointa de a cunoaste si alte opinii sau dorinta de a merge la sursa informatiilor.
Hai sa vedem lista titlurilor la care ne-am oprit si numarul de programe implementate.
Echart Tolle – Puterea prezentului – 65
Echart Tolle – Linistea vorbeste – 72
Echart Tolle – Un pamant nou – 42
Debbie Ford – Secretul Umbrei – 42

Esther şi Jerry Hicks – Banii si Legea Atractiei – 68
Esther si Jerry Hicks – Cere si ti se va da – 66
Gary Chapman – Cele 5 limbaje ale iubirii – 22
Doreen Virtue – Terapia cu ingeri – 63
Neal Donald Walsh – Conversatii cu Dumnezeu vol I – 82
Dan Seracu – Initiere in autocontrol – 35
Tarotul de Marsilia – editura Teora – 0
Sonia Choquette – Intreaba-ti ghizii – 54
 
Cercetand biografia unor autori am constatat un punct comun: participarea pentru perioade mai lungi sau mai scurte, la cursuri incluse in domeniul larg al “Parapsihologiei”. Este, cred, cunoscut faptul ca oricine are initiere in oricare domeniu al parapsihologiei, cunoaste metode prin care poate manipula subliminal, “cu cunoastere”. De asemenea, este, cred, cunoscut faptul ca Universitatile de Parapsihologie din lume studiaza si pun la punct cele mai interesante metode de a lucra pe psihicul uman.
Paranteza! Subiect de gandit: in aceeasi perioada, in diferite tari, s-au intamplat urmatoarele: Freud a formulat teoria Inconstientului in urma practicii clinice (adica in contact direct cu bolnavii), Kirlian a fotografiat aura, se pun bazele paradigmei Psihologiei Sociale!
Nu mai este un secret ca marile corporatii mondiale au un departament PSI care se ocupa cu protectia companiei, cu angajarea personalului, cu implementarea de programe in produsele proprii etc. Informatii despre aceste departamente PSI si modul in care ele operezeaza, se gasesc atat in cartile domnului Dan Seracu sau in ale lui Dragos Argesanu, cat si in carti de specialitate ale unor autori internationali.
Unele programe incluse in cartile de tipul celor pe care noi le-am masurat radiestezic, sunt de natura pur materiala, axate pe castig. Dar nu toate. Altele au ca scop manipularea inconstientului celui care le citeste. Functie de sistemul personal de protectie, acestea au o influenta mai mica sau mai mare asupra modului in care gandeste sau actioneaza cititorul.
Evident, toate sunt cu un scop si cel mai probabil este acela de a transforma umanitatea intr-o mare de tantalai, dupa modelul Caritas sau al sectantilor, in care urmezi fara sa gandesti, pe cel care iti prezinta cel mai frumos produsul propriu si care iti “garanteaza” un castig, de aceasta data de natura spirituala, fara eforturi deosebite. Rezultatul poate fi unul catastrofal. Este ca si cum te-ai trezi peste noapte ca ai castigat potul cel mare la loto si in doua saptamani incep belele, sau te trezesti ca ai ramas fara nimic, la propriu, si din punct de vedere material, cat si spiritual. Mai precis, pierzi viziunea proprie si dorinta de a studia.
Epilog: Am inceput sa iubesc sa cercetez si sa nu ma mai “minunez” la orice vorba (sau teorie) frumoasa, poleita cu “aurul adevarului” pe care mi-o prezinta oricine, oricand. Dar asta dupa ce am fost la cursuri, pe timpul si banii mei. La unele nu-mi pare rau ca am ajuns, in timp ce la altele inca imi mai reprosez ca am fost. Evident problema este a mea si nu a celor care le sustin si care, uneori constient, alteori nu, au profitat de nevoia mea de a cunoaste si de a creste. Ideea este ca nu am fost prezenta in vreun loc fara sa ajung acasa si, dupa o vreme, sa nu descopar ca am diverse programe implementate in structuri. Si la acest capitol sunt recunoscatoare cursurilor de radiestezie si seminariilor Reiki la care am participat vreme indelungata, unde am invatat sa le identific si apoi sa le anihilez. Dar nu intotdeauna m-am “prins” ca unele programe imi vin din cartile pe care le-am citit. La un al doilea gand, zic ca ar trebui sa le fiu recunoscatoare, pentru ca asa am “crescut”. Partea proasta din toata aceasta “tevatura” a programelor subliminale din carti este ca unele au menirea de a “fura” bucati de suflet de la fiecare om care le citeste. Cum se manifesta? Prin dependenta de gandire fata de teoriile expuse in ele. Si este destul de complicat procesul de a te duce sa iti cauti sufletul pe la diversi “ciudati” specializati in diverse tehnici, carora sa le spui (in astral evident) ca ti-au incalcat drepturile de fiinta si de a-ti inapoia sufletul. Pot fi inteleasa si gresit. Sincer, nu-mi mai pasa. Important este ca am dat informatia. Aceasta e treaba mea. Ce face fiecare cu ea este dreptul sau. Dar cand o fi sa se dezvaluie “oficial” aceste lucruri, sa nu zica cineva ca nu a fost “prevenit”.
Sa va fie de folos,
Andreea

Niciun comentariu: