2 iun. 2014

Rugaciune pentru abundenta

Rugăciune pentru abundenţă

Din Lumina Universului care Eu Sunt.
Din Iubirea Universului care Eu Sunt
Din Puterea Universului care Eu Sunt
Din Inima Universului care Eu Sunt
Eu Decretez(Hotărăsc)
Eu locuiesc în mijlocul Abundenţei Infinite
Abundenţa Universului este Sursa mea Infinită
Râul Vieţii nu se va opri vreodată
Acesta curge prin mine într-o expresie generoasă
Binele vine la mine prin câi neaşteptate şi Dumnezeu lucrează prin nenumarate căi ca să mă binecuvânteze
Acum eu îmi deschid mintea mea ca să primesc binele meu
Nimic nu este prea bun ca să fie adevărat
Nimic nu este prea minunat ca să se întâmple
Cu Universul ca Sursă a mea, Nimic nu mă uimeşte
Eu nu sunt împovărat(ă) de gânduri despre trecut sau viitor
Unul a plecat
Celălalt urmează să vină
Prin puterea credinţei mele, împreună cu acţiunile mele motivante şi fără teamă şi conectarea mea profundă cu Universul, viitorul meu este creat şi abundenţa mea se manifestă
Eu cer şi accept ca să fiu ridicat(ă) oricând şi oriunde în Adevărul cel mai Înalt
Mintea mea este linistită
De azi înainte, eu dau liber(ă) şi fără teamă totul Vieţii şi Viaţa îmi dă înapoi totul într-un mod măreţ şi magnific
Binecuvântările vin în moduri aşteptate şi neaşteptate
Universul mă aprovizionează în moduri minunate
SUNT într-adevăr recunoscător(are)
Şi eu las ca aşa să fie.

Rugăciune pentru Prosperitate

Afirmaţii pentru Prosperitate *
A se citi cu voce tare timp de 30 de zile!
Eu SUNT sursa tuturor bogăţiilor
Eu SUNT bogat(ă) şi am idei creative
Mintea mea abundă de gânduri noi, originale, inspirate
Ceea ce am de oferit este unic şi lumea o doreşte
Valoarea mea este infinită
Ceea ce lumea are nevoie şi doreşte, eu sunt gata să fac şi să dau
1. Sa va ganditi in mintea voastra ca Dumnezeu
sau Principiul vietii este Sursa universului, a galaxiilor din
spatiu si a tot ceea ce vedeti: stele pe cer, munti, lacuri, comorile
din pamant sau din ape, animale sau plante. Principiul vietii da nastere
la tot, iar puterile, calitatile si atributele lui Dumnezeu sunt in
noi. Reflectati asupra acestor adevaruri:

* tot ce vedeti sau de care sunteti constienti a fost creat din mintea
invizibila a lui Dumnezeu
* tot ce s-a inventat pana acum a aparut din mintea invizibila a
Umanitatii
* mintea omului si mintea lui Dumnezeu sunt una in esenta, deoarece
exista o minte comuna a tuturor
* Dumnezeu este sursa energiei, a vitalitatii, a sanatatii si a
ideilor creatoare. Dumnezeu este sursa Soarelui, a aerului pe care-l
respiram, a marului pe care-l mancam si a banilor din buzunarul nostru
* Totul vine din invizibil. Este foarte usor pentru Dumnezeu
sa aduca bunastarea in viata noastra, tot asa cum ii este usor sa devina
un fir de iarba.

2. Hotarati-va acum sa gravati in subconstientul vostru ideea de bunastare.
Ideile sunt transmise subconstientului prin repetitie, incredere si asteptare.
Prin repetarea unui model de gandiresau de actiune din nou si din nou, acel model devine automat.
Deoarece subconstientul este implacabil, veti fi obligati apoi sa manifestati
ceea ce ati cerut. Nu este nicio diferenta intre acest proces si cel de a
invata sa mergi, sa inoti sau sa canti la pian. Trebuie sa credeti in
ceea ce afirmati.
Realizati ca ceea ce spuneti esteprecum semintele pe care le saditi in pamant.
Ele vor creste, exprimand in exterior esenta lor. Udand si fertilizand aceste seminte, le
veti accelera cresterea. Trebuie sa stiti ce faceti si de ce o faceti.

3. Repetati urmatoarea afirmatie timp de cinci minute seara si dimineata.

"Sadesc acum in subconstientul meu ideea de prosperitate
divina. Dumnezeu este sursa tuturor bunurilor mele si toate nevoile mele
imi sunt indeplinite in fiecare moment si in orice loc din spatiu.
Bunastarea lui Dumnezeu curge libera prin mine, cu bucurie si fara
incetare; multumesc lui Dumnezeu pentru bogatiile care intra pentru
totdeauna in viata mea."

4. Cand va apar ganduri negative, exprimarea unor lipsuri, de genul:
“ Nu-mi pot permite aceasta calatorie”, sau “Nu pot plati factura
aceasta”, nu le mai aduceti pana la sfarsit. Inversati-le imediat in
minte, afirmand “Dumnezeu este sursa mea infinita si instantanee
si aceasta factura va fi platita prin ordine divina.”

Daca un gand negativ vine catre voi de 50 de ori intr-o ora, inversati-l de
cate ori apare:”Dumnezeu este sursa mea instantanee si-mi
indeplineste nevoia imediat.”

Dupa un timp, gandul de pierdere financiara va disparea si veti descoperi ca subconstientul
vostru este conditionat de bunastare. Daca va simtiti atrasi de o masina
noua, de exemplu, nu spuneti deloc:”Nu o sa mi-o pot permite
niciodata.” Din contra, spune-mi:”Acea masina e de vanzare. Este o idee
divina si eu o accept in ordinea divina.”

Aceasta este cheia fundamentala. Atunci cand o aplicati sub forma unui program precum
cel prezentat deja, legea opulentei va lucra pentru voi, asa cum
lucreaza si pentru altii. Legea mintii lucreaza la fel pentru toti.
Gandurile voastre va fac bogati sau saraci. Alegeti bogatiile vietii,
aici si acum.

http://eusuntvictor.wordpress.com/

2 comentarii:

Andreea spunea...

Mulțumesc! Așa să fie și așa este!

Maria spunea...

Multumesc! Asa sa fie! Asa este!