5 apr. 2014

Ne vindecăm numai atunci când vrem să ne vindecăm şi nu înainte

                                             
Dacă citiţi asta acum eu vă felicit pentru că aţi ales să vă vindecati şi să vă ridicati înaintea situaţiilor care le-aţi experimentat până acum.
TU Eşti o fiinţă spirituală, puternică, iubitoare, inteligentă, superbă, plăcută, armonioasă, paşnică, minunată, luminoasă, frumoasă, perfectă şi importantă, nu lăsa nici un gând să iţi spună altfel.
Uită-te la gândurile tale, pentru că singura modalitate de a le menţine sub control este de a şti că sunt acolo, şi singura cale de a şti că sunt acolo este să le observi.
Există unele decrete minunate pe care Maestrul Sfântul Germain a radiatat şi le putem folosi:
"Eu Sunt autocontrolul meu pentru totdeauna susţinut."
"Eu Sunt Maestrul Interior controlând şi dirijând toate procesele mele de gândire în perfecţiunea lui Eu Sunt ",
"Eu Sunt Prezenţa care le produce."
Prin aceste decrete iţi pui viaţa în ordine şi pregăteşti perfectiunea din lumea ta. Aflaţi că ACUM este momentul perfect asa cum este si nu luptând împotriva lui este deschiderea uşii care conduce la abundenţa tuturor lucrurilor bune; la întreaga perfecţiune.

Câteva Decrete:

- Eu nu vorbesc şi nici nu permit nimănui să-mi vorbească contrar sănătăţii perfecte, fericirii şi a prosperităţii.
- Eu calific totul în lumea mea această zi cu Perfecţiunea pentru că EU SUNT Perfecţiunea "Eu calific acest corp şi minte cu perfecţiunea absolută şi refuz să accept orice altceva."
- Eu Sunt Miracolul şi EU SUNT Prezenţa afirmând manifestarea sa prin Iubirie, Inţelepciune Divină si Putere.
- Eu sunt Prea Mare pentru a mă preocupa. Prea Nobil pentru a-mi ieşi din fire. Prea Puternic să-mi fie teamă. Prea Fericit pentru a permite prezenţa unui lucru negativ.
- Eu doresc ( a se scrie ce se doreste ) În armonie pentru toata lumea şi în conformitate cu Voinţa Divină. Sub Harul Gratiei şi modalitatea Perfectă. Mulţumesc Tată că deja m-ai auzit."
- Eu Sunt Energia perfectă în fiecare respiraţie.
- Eu Sunt Atmosfera Pură a lumii mele; atunci cand spun " EU SUNT " pun în mişcare puterea Nelimitată a lui Dumnezeu, în expresia cu care am pus împreună " Eu Sunt ".
- Eu Sunt Prin urmare, sunt Dumnezeu în acţiune.
- Eu Sunt Viaţă, Belşug, Adevăr, manifestat acum.
- Eu Sunt uşa deschisă pe care nimeni nu o poate închide.
- Eu Sunt uşa deschisă pe care nici un om nu o poate închide.
- Eu Sunt uşa deschisă ce nimic nu o poate închide.
- Aceasta este Inteligenţa si Puterea Divină care mă face să merg, iar aceasta este Inteligenţa care îmi spune unde să ajung. Nu există decat o Dragoste care Acţionează, o Inteligenţă, Putere şi Substanţă în fiecare individ şi acesta este Dumnezeu.

TUBUL DE LUMINĂ


Prezenţă Preaiubită " EU SUNT " în mine, Înfășoară-mă ( x3) Aici si Acum, în Marele meu Tub Magic Electronic de Substanţă-Lumină a Maestrilor Înaltaţi ! Fă-l atât de puternic incât nici o creaţie umană să nu treacă prin ea!
Uită-te să mă ţină Invizibil, Invincibil şi Invulnerabil la orice, cu excepţia Atotputernicei tale Perfecţiuni, Infinit şi Divin Sensibil la Tine şi perfecţiunea ta Divină. Magnifică Prezenţă " EU SUNT " Mulţumesc.

PERETELE FLĂCĂRII ALBASTRE 


 Prezenţă Preaiubită " EU SUNT " în mine şi Arhanghel Mihail ! Pastrează-mă pe mine şi fiecare persoană, loc, stare şi lucru care se află sub Radiaţiile Maestrului Înalţat Sfântul Germain, înconjurat ( x3) în Invincibilul Perete al Flăcării Albastre în afara Tubului de Lumină ca o protecţie suplimentară, până când toţi vom fi liberi în Ascensiune. Iubit Arhanghel Mihail protejează-mă aici, acum şi pentru totdeauna de furt, accidente, incendii, întârzieri, întuneric şi tot ceea ce nu este egal cu lumina şi adevărul ! Vă multumesc că întotdeauna răspundeţi la apelul meu.

PILONUL FLĂCĂRII VIOLET


Prezenţă Preaiubită " EU SUNT " în mine, Aprinde ( x3) prin mine, Aici si Acum Magnifica Flacără Violet, Puterea Purificatoare a Iubirii Divine, în cea mai puternică Activitate dinamică ! Consumă cauza, nucleul, efectul, înregistrarea şi memoria tuturor conceptelor, dorinţelor şi sentimentelor umane în fiinţa şi lumea mea pentru totdeauna şi fiecare eroare ce fiinţa mea este responsabilă ! Înlocuişte imediat cu Substaţa Electronică de Lumină, Iubire, Puritate şi Perfecţiune a Preaiubiţilor Maeştri Înălţaţi şi menţine-mă complet(ă) în tine pentru totdeauna ! Mulţumesc.

OVALUL DE LUMINĂ ALBĂ


În deplină Putere şi Autoritate a Preaiubitei Prezenţe de Dumnezeu " EU SUNT ", Iubit Elohim al Purităţii, te iubesc, te binecuvântez şi iţi mulţumesc pentru serviciul tău deosebit pentru mine şi întreaga omenire. Menţine-mă ( x3) pe mine şi întreaga omenire în Ovalul Tău de Lumină Albă, Pură, Arzătoare, ce devie fluxul de energie ce scade acţiunea vibratorie a vehiculelor mele interne! Decret că puritatea în fiecare electron din aura mea, sentimentele, mintea, vehiculul eteric şi fizic acum Se Extinde ( x3) şi dispare imediat tot ceea ce constituie o limitare sau umbră în lumea mea ! Accept această Cerere ca deja realizată în Numele Sfânt al lui Dumnezeu " EU SUNT ". Mulţumesc.

http://luminadiniubire.blogspot.ro/2012/02/ne-vindecam-numai-atunci-cand-vrem-sa.html

3 comentarii:

Anonim spunea...

Buna ziua va rog mult sa imi spuneti ce semnifica (x3)va multumesc dora

BAKOGIANNIS ELENA spunea...

Repeta de 3 ori (x3)

Anonim spunea...

pur si simplu superb. multumesc mult.