11 mar. 2014

Cuvantul creator

                         
Privind dimineața răsăritul de soare, concentrați-vă asupra lui și spuneți:
„Așa cum soarele se înalță deasupra lumii, tot așa și soarele spiritual al iubirii, al înțelepciunii, al adevărului, să se înalțe în inima, în sufletul și în spiritul meu.” Pronunțarea acestor cuvinte ușurează împlinirea: la fel cum soarele se înalță în natură, soarele spiritual se va înălța în voi.
În perioada lunii crescătoare, seara, înainte de culcare, spuneți:
„Așa cum luna se umple, tot așa și inima mea să se umple de iubire,intelectul meu să se umple de lumină, voința mea să se umple de forță, corpul meu fizic să se umple de sănătate și vigoare.”
Adevărata magie albă înseamnă să fii atent la viața naturii, să te asociezi cu ea și să pronunți asemenea formule. Veți deveni niște fii, niște fiice ale Creatorului,fiindcă prin cuvântul creator, cuvântul ce a zămislit lumea,veți crea fără încetare peste tot o lume nouă.
Omraam Mikhaël Aďvanhov
AZI e cea mai frumoasă zi din viața mea!

Niciun comentariu: