3 mar. 2014

Inteligenta celulelor noastre

Înțelepciunea celulelor noastre este fantastică !
Nu de mult, ștința modernă a descoperit că noi trăim inteligenta celulelor noastre. Viața noastră este însăși realitatea noastră în care gândurile, credințele și comportamentul nostru creează viața noastră.
Nu suntem victimile unei ereditări genetice, în care genele noastre ne definesc sau influențează ceea ce suntem în totalitate!
Noua știință modernă a prezentat statutul nostru de co-creatori ai realității noastre. Suntem foarte puternici în crearea și desfășurarea vieților pe care le trăim.
Aceasta este de fapt cunoașterea de sine. Dacă am înțelege că este adevărat când spunem “cunoașterea este putere”, atunci ceea ce suntem cu adevărat este auto – putere.
Celulele corpului uman
Noi suntem gândurile, credința și mintea noastră care controlează genele noastre, comportamentul și viața pe care o trăim. Și tot noi avem puterea de a transforma această viață, viața noastră.
Prima mea introducere în biologie a fost în școala generală, în clasa a cincea, când profesorul ne-a adus un microscop pentru a ne arăta cum arată celule. Îmi amintesc cât de interesant a fost să observ viața unei celule!
Acea zi, acea lecție de biologie, mi-a schimbat profund viața și perspectiva despre cum vedeam viața și lumea din jurul meu.
Pe cât am înțeles atunci natura unei celule, modul de organizare a unei celule, structurile și funcțiile sale, am înțeles mai mult natura vieții, din perspectiva unui copli. Acea zi, acea lecție, mi-a oferit o mai mare apreciere față de viață în sine, față de natura celulelor noastre și față de relația și implicarea noastră în raport cu propriile noastre celule.
Celulele corpului uman
Și chiar dacă nu am urmat biologia sau medicina, profesorul de biologie, care în felul său mi-a schimbat perspectiva față de viață, rămâne mereu ca o amintire în inima mea.
Astfel, pe tot parcursul carierei mele de inginer constructor, mi-am amintit acea zi, acel moment din care parcă mă vedeam ca o comunitate de trilioane de celule.  Astăzi, când mă privesc, nu mă văd ca o persoană individuală. Am înțeles ceea ce sunt și ceea ce suntem: o comunitate de  trilioane de celule vii, în care fiecare celulă este ca un individ viu, o ființă simțitoare, care are propria sa viață și funcții și care interacționează cu alte celule din natura acestei comunități.
Astăzi, această nouă înțelegere a vieții, m-a condus la o nouă carieră, aceea de a oferii celor interesați o nouă perspectivă față de viață, față de viața noastră, în care convingerile și programele pe care le deținem influențează celulele noastre, inclusiv sănătatea noastră.
Celulele corpului uman
Corpul nostru este ca o comunitate miliarde de ființe individuale care trăiesc într-un organ, cel mai mare organ al corpului nostru, pielea.
Acest lucru devine relevant atunci când înțelegem că ceea ce definim sănătate este armonie în această comunitate, iar atunci când ar exista o lipsă de armonie, ar putea exista ceea ce numim noi în cuminte, boli sau afecțiuni. Deci, suntem ca o o comunitate în care nu există o funcție din corpul uman care nu să nu fie deja prezentă în fiecare singură celulă a corpului nostru.
Corpul nostru, de exemplu, este alcătuit din diferite sisteme: sistemul digestiv, respirator, excretor, musculator, scheletic, endocrin, sistemul de reproducere, sistemul nervos și sistemul imunitar; dar fiecare din aceste funcții există și în fiecare celulă din noi.
De fapt, noi suntem făcuți după chipul unei celule, cum spunea Bruce Lipton. Acest aspect este foarte util pentru biologi, deoarece pot face cercetare pe celule, după care pot aplica aceste informații pentru a înțelegerea naturia corpului uman.
Deci, ca biologie umană, suntem ca o “mașină biologică” formată din compuși biochimici controlați de gene. Prin urmare, atunci când un pacient merge la un medic, în sistemul meu de credințe, este că pacientul are avea ceva în neregulă cu compușii biochimici sau cu genele sale, care, când pot fi ajustate, duc la însănătoșire.
La fel cum noua fizică cuantică se “ciocnește” cu mecanismele fizicii bazate pe vechiul model newtonian, știința convențională se ciocnește cu acestă nouă știință, numită mai nou “teologia naturală” din domeniul spiritual.
Celulele corpului uman
Mâna Lui Dumnezeu a fost direct implicată în desfășurarea și menținerea lumii, în special în creerea unei singure celule. Imaginea Lui Dumnezeu a fost exprimată prin natura acestei teologii naturale, în care misiunea noastră  este de a înțelege natura mediului, așa cum am putea învăța să trăim în armonie cu ea.
Acest lucru este fundamental și înseamnă de fapt a învăța cum să trăim în armonie cu natura, dar și cu Dumnezeu, având în vedere că natura și Dumnezeu sunt atât de bine conectate, cum a menționat Bruce Lipton într-o conferință la care am avut onoarea să particip, în 2007, în California.
Numai armonia perfect divină a trilioanelor de celule din corpul nostru menține sănătatea noastră ! Dumnezeu însăși este viața, Dumenzeu însăși a creat înțelepciunea divină a celuelor noastre. Rolul nostru este doar de a menține această armonia dintre celulele noastre, armonia și pacea noastă interioară. Cum? Menținând bucuria de a fii în văță, bucuria existenței noastre!
http://arborele.ro/inteligenta-celulelor-noastre

Niciun comentariu: