10 mar. 2014

Vindeca-te singur!

De câteva ori:
Inspiraţi, reţineti aerul;
Expiraţi, reţineti aerul.Dragă Tată/Mamă, Preaiubit Creator, în care îmi aflu odihna şi sălașul, și în care ființa mea există, Îți mulțumesc pentru că mi-ai oferit o nouă zi în care să pot învăța căile Tale, în care să-ți pot sluji Ție și Creației Tale. 
Îmi pare rău că Te-am uitat și că am uitat cine sunt eu, cu adevărat, și care este scopul meu real. Prea-mărite Doamne, te rog, iartă-mă. Te iubesc și Îți mulțumesc pentru iubirea Ta necondiționată, Ție, care îmi reamintești că sunt creat după chipul și asemanarea Ta, o magnifică ființă spirituală, o splendidă ființă de lumină. Şi chiar şi asa, eu Te-am uitat şi mi-am uitat menirea, de atâtea ori înainte. Eu, în mod profund şi total, mă accept şi mă iert pe mine şi pe oricine altcineva care ar putea fi implicat şi  decid să fiu mai atent(ă).
Sine al meu cel mai Înalt TU eşti conexiunea mea cu Divinitatea, Tu eşti Sursa întregii inspiraţii, tu eşti partea din mine care sălăşluieşte alături de Creator. Tu eşti mesagerul care îmi aduce gândurile de iubire ale lui Dumnezeu, compasiunea şi înţelegerea. Tu eşti călăuza mea interioară care ascultă rugăciunile mele şi le înalţă în dimensiunile ceresti. Îmi pare rău dacă, de-a lungul timpului, dragul meu Sine Superior, felul în care m-am purtat a pus obstacole în calea ta. Te rog, iartă-mă. Te iubesc si îți multumesc pentru tot ceea ce faci pentru ca eu sa pot experimenta o viață plină de abundență, iubire și sănătate. Și chiar și așa, comportamentul meu și gândurile mele nu au fost întotdeauna în concordanță cu planul tău. Dragul meu Sine Superior, cu profunzime și în totalitate, mă iubesc, mă accept și mă iert, pe mine și pe oricine altcineva care este implicat.
Draga mea Minte, Tu eşti partea din mine care îmi dă posibilitatea să comunic cu lumea din afară. Dragul meu Sine Superior, Îmi pare rău ca am acceptat gânduri negative în conştiinţa mea, fără să mă opun. Te rog, iartă-mă. Te iubesc şi îţi mulţumesc. Acum, decid să fiu mai atent, drag Sine Superior, la calitatea gândurilor mele, pentru a pătrunde în dimensiunea ta. Decid acum să văd şi să spun bun venit gândurilor de iubire, curaj, speranţa sârguinţă, protecţie şi compasiune. Îţi mulţumesc pentru că purifici şi anulezi toate gândurile negative îndreptate asupra mea şi a altora. Şi chiar şi asa, am permis, uneori, ca gânduri negative să intre în mintea mea. Dragul meu Sine Superior, cu profunzime şi în totalitate, mă iubesc, mă accept şi ma iert, pe mine şi pe oricine altcineva care a contribuit la aceasta.
Dragi amintiri, Voi sunteți vocea negativă a ego-ului meu, sursa tuturor dificultăților pe care le experimentez în viața mea. Îmi pare rău ca sunteți, încă, acolo. Știu că eu nu pot să vă fac să tăceți, sau să vă scot afară. Pentru că, dacă aş fi putut, aş fi făcut acest lucru deja, cu dragă inimă. Dar, chiar şi aşa, voi sunteţi încă acolo, aducând suferinţa în viaţa mea. Dragul meu Sine Superior, cu profunzime şi în totalitate, mă iubesc, mă accept şi ma iert, pe mine şi pe oricine altcineva care a contribuit la aceasta. Eu sunt o magnifică ființa spirituală, o splendidă ființă de lumină și știu ca îi pot cere Creatorului meu să vă purifice si să vă elibereze din conștiința mea.
Acum, îmi asum întreaga responsabilitate, drag Sine Superior, pentru existenţa voastră, dragi amintiri, oricum aţi fi voi şi de oriunde aţi fi venit. Ştiu că felul în care mă comport, toate reacţiile şi gândurile înaintaşilor mei sunt responsabile pentru faptul că voi vă aflaţi acolo, dragi amintiri. Eu vă iubesc şi vă mulţumesc pentru că mi-aţi oferit oportunitatea de a prelua controlul şi de a realiza unificarea minţii mele. Iar acum, te rog, drag Sine Superior, să laşi să plece, să eliberezi amintirile. Misiunea lor a fost îndeplinită şi nu mai este necesară.
Lasă-le să plece, eliberează-le.
Iar acum, îl rog pe Tatăl meu Ceresc, ca tu, drag Sine Superior, să purifici toate aceste amintiri și să anulezi toate efectele negative, în timp și spațiu. Și chiar și așa, știu că sunt responsabil pentru amintirile mele. Cu profunzime și în totalitate, mă iubesc, mă accept și mă iert, pe mine și pe oricine altcineva care a contribuit la aceasta.
De câteva ori:
Inspiraţi, reţineti aerul;
Expiraţi, reţineti aerul.

Niciun comentariu: