21 mai 2014

Meditatia zilei

                                 

Draga mea INTUIŢIE,

Tu eşti una din manifestările CONŞTIINŢEI prin care primesc înţelegerea superioară.

Te rog să mă conduci spre tot ce trebuie 
- să ştiu,
- să am şi
- să pot
ca să îndeplinesc obiectivele mele, pe care le recunosc le asum şi decid să mă implic în a obţine rezultatele dorite.


Îmi eliberez dorinţele şi permit mişcarea naturală a energiilor pentru realizarea lor.
Sunt în acord cu viaţa!
Sunt în acord cu mişcarea creativă!
Sunt în acord cu dorinţele mele!
Sunt în acord cu mine!
Sunt călăuzit/ă!
Sunt susţinut/ă!
Găsesc soluţiile optime şi creez acordul cu mediul şi oamenii de care am nevoie!
Graţia lucrează în viaţa mea!
Totul este în armonie în sufletul meu, în mintea mea, în corpul meu şi în viaţa mea!

http://perspectivaenregetica.blogspot.ro/2014/02/meditatia-zilei.html

Niciun comentariu: