10 aug. 2014

Hathorii – Poarta Leului – Super Luna August 9/10 – Cum să vă activați codurile cristaline și să vă ridicați vibrația

                             
De Anna Merkaba în 7 August 2014

Această postare conține o meditație de curățare a spațiului inimii voastre, vă activează rețelele cristaline și vă ajută să vă conectați cu propriul vostru sine. Această meditație ar trebui să fie făcută în timpul lunii pline care sosește în scurt timp, dar poate fi făcută și în oricare alt moment. Această super lună aduce cu ea energii spectaculoase așa că este înțelept să folosiți aceste energii în avantajul vostru ...

Libertatea, egalitatea, echilibrul, liniștea, învierea, amintirea, antichitatea, eliberarea emoțională a durerii și suferinței și înțelegerea energiilor iubirii necondiționate devin principalele linii directoare pentru sinele voastre pământești în zilele ce vor urma. Accesarea structurii cristaline a ființei voastre este mai simplă decât vă imaginați voi că ar fi. Pentru că acolo este o ecuație matematică care vă va duce la acel punct de excelență pură la care doriți să ajungeți. Punctul de bază, punctul zero, punctul zero al antichității, călătorind înapoi în timp la însămânțarea inimii voastre cu noile structuri ale ADN-ului codificat ...
__

Libertatea, egalitatea, echilibrul, liniștea, învierea, amintirea, antichitatea, eliberarea emoțională a durerii și suferinței și înțelegerea energiilor iubirii necondiționate devin principalele linii directoare pentru sinele voastre pământești în zilele ce vor urma.

Prin culminarea adevărului sinele voastre adevărate vor apărea și vor naște ceea ce sunteți destinați să fiți. Realizarea sinelui împlinind profețiile pe care voi le profețiți asupra voastră în acest moment din timp, va fi obținută numai prin codicele înrădăcinate în ochiul minții voastre, pentru că numai prin ochiul minții sinelor voastre privitoare voi puteți vedea cu adevărat podul cristalin de diamant către realitatea pe care voi o alegeți. Pentru că totul începe și se termină cu voi. Totul este voi. Aceasta întotdeauna a fost și întotdeauna va fi ultima înțelegere a sinelui în existență. Cu toată lipsa timpului în înțelegerea universală a lucrurilor din perspectiva sinelor voastre pământești – TIMPUL ESTE ESENȚIAL preaiubiții noștri scumpi, pentru că adevărul iubirii necondiționate se naște din inima inimilor voastre și se răspândește ca fulgerul în întreaga lume care vă este cunoscută.

Accesarea structurii cristaline a ființei voastre este mai simplă decât vă imaginați voi că ar fi. Pentru că acolo este o ecuație matematică care vă va duce la acel punct de excelență pură la care doriți să ajungeți.
Punctul de bază, punctul zero, punctul zero al antichității, călătorind înapoi în timp la însămânțarea inimii voastre cu noile structuri ale ADN-ului codificat al vehiculelor voastre, veți descoperi înțelegerea antică și sistemul de codificări antic din codicele ARN-ului și ADN-ului structurii inimii voastre. Structura inimii voastre a fost modificată și conectorii la sinele voastre divine au fost rupți, dar a sosit timpul să puneți structura cristalină a ființei voastre înapoi în spațiul inimii căruia îi aparține, activând ADN-ul latent care a fost ascuns cu sârguință în structura subatomică a vehiculelor voastre. Pentru că în nucleele structurii voastre atomice este fixat un micuț cod de excelență al sinelor voastre binevoitoare și astăzi vom înviora codificarea, vom aduce ceea ce este non existent în realitatea voastră prezentă, vă vom arăta modul de a deveni, modul de a DEVENI.

Și astfel, și prin urmare, vă cerem să vă găsiți un moment de liniște în timp, un moment de liniște în înțelegerea voastră liniară a sinelui. Un moment de liniște în matricea voastră structurală. Și îmbrățișați unitatea cu sinele voastre creatoare; lăsați energiile să pulseze prin corpul vostru, să împingă afară tot ceea ce nu vă mai aparține. Pentru că decodarea și activarea spontană a acestor nuclee codificate ar trebui să fie cea mai strălucită experiență.  

Și așa, și prin urmare, am dori ca voi să începeți să cântați un cântec pe propria voastră melodie, un cântec de iubire și devoțiune față de UNUL care este INIMA VOASTRĂ.

”Îi cânt un cântec inimii mele. Îi cânt un cântec inimii mele. Aduc iubire pură și repetare. Știu că sunt o zeitate. Știu că am venit aici pentru a răspândi magia iubirii. Prin puterea investită în mine de către sinele meu mai înalt și de către sursa flăcării eterne. Îți cer ție să mă eliberezi din robia timpului. Îți cer ție să mă eliberezi din robia sclaviei din care am venit, sclavia EGO-ului, sclavia cu care mi-am infuzat propria-mi ființă.

Prin încarnările nesfârșite ale strămoșilor mei din care a fost dobândită structura ADN-ului vehiculului meu

Prin nesfârșitele încarnări a codicelor de durere și suferință,

Prin nesfârșita existență karmică a structurii ADN a corpului și vehiculului pe care-l locuiesc

Prin nesfârșitul război și prin nesfârșita și războinica concepție greșită și înțelegere greșită a realității în eonii anteriori EU ELIBEREZ TOT CEEA CE STĂ ÎN CALEA MEA CĂTRE PURITATE. ÎMI ADUC AMINTE CEEA CE EU SUNT.

Prin sămânță cer să fiu conectat/ă cu întregul potențial al ființei mele, cu infinitul potențial al prezenței mele EU SUNT, cer ca și pe mai departe să fiu eliberat/ă, alimentat/ă, reconstruit/ă pentru noua înțelegere a realității mele prezente, pentru noua înțelegere a ceea ce eu sunt, pentru că eu sunt cel/cea care a venit, eu sunt cel/cea care a plecat, eu sunt cel/cea care a rămas, EU SUNT.

Eu sunt sămânța iubirii și eu sunt sămânța păcii, eu sunt sămânța eternei flăcări violet

Eu sunt sămânța eternei flăcări a particulelor aurii ale lui Dumnezeu,

Pentru că Dumnezeul care este în mine va ieși și se va ridica deasupra și prin iluzia pusă în fața mea de către matricea propriei mele creații.

Am stabilit codificări, eliberez structurile codificate din vechime, pentru că vechea structură a vieții nu mai aparține celui/celei ce eu sunt.

Vechea înțelegere a vieții, roata karmică a vieții nu mai are nici o legătură cu cel/cea care eu sunt

Pentru că eu nu am venit din roata karmică, eu am fost adus/ă în existența sferică a matricei pământului înaintea eonilor, cu eoni în trecut, cu eoni în viitor și în momentul acum din timp.

Pentru că eu m-am ridicat din cenușa celor care au venit înaintea mea. Pentru că eu m-am ridicat din cenușa a ceea ce nu-mi mai aparține. Pentru că eu nu sunt ceea ce strămoșii mei au dorit ca eu să fiu, pentru că eu nu sunt ceea ce am fost făcut/ă să cred că aș fi, pentru că eu sunt ceea ce EU SUNT!

Pentru că eu sunt o ființă infinită de iubire și înțelegere. Pentru că eu sunt un potențial infinit de portaluri cosmice. Pentru că eu sunt puterea de proporții cosmice. Pentru că eu sunt o fință eternă de lumină și viață.

Pentru că eu am renunțat la puterea ego-ului meu. Am renunțat la puterea a tot ceea ce a deținut putere asupra mea timp de eoni în urmă. Renunț și eliberez. ELIBEREZ și PERMIT iubirii și aripilor protecției să mă îmbrățișeze într-un spațiu de eternă înțelegere a luminii, eternă înțelegere a păcii, eternă înțelegere a sinelui meu creator.

Pentru că cu iubire cu pace și cu armonie eu creez, pentru că cu determinarea a o mie de cântece lirice a îngerilor eu aduc lumina sinelui meu creator,

Pentru că prin abundența structurală a rețelelor mele EU SUNT. Pentru că EU SUNT.

Pacea și armonia și bucuria și iubirea și lumina să fie asupra celor care vin în fața mea și care sunt în prezent încarnați în roata karmică a vieții.

Pacea și Bucuria și iubirea necondiționată îi vor cuprinde pe toți cei care cântă un cântec al distrugerii, pentru că prin puterea prezenței EU SUNT eu îi îmbrățișez pe toți într-o flacără violet a iubirii necondiționate, și în timp ce ei cântă un cântec al distrugerii cuvintele își vor pierde tot înțelesul în creierele lor și codurile inimii lor se vor activa pe deplin și complet împingând afară tot ceea ce nu aparține, împingând afară tot ceea ce nu-și are locul într-o lume a păcii, abundenței și iubirii.

Pentru că pacea pe care eu o simt pentru toată omenirea, pentru toți copiii mei preaiubiți va încolți și va da naștere unei noi lumi, o lume a iubirii și luminii, prosperității și păcii, a sinelor lor binevoitoare.

Pentru că a sosit momentul ca componentele mele structurale să fie activate, așa că permit, așa că cer și așa este. Cer și permit ca componentele structurale ale sinelui meu christic cristalin să iasă din adâncul inimii mele și să înceapă să se rotească într-un vârtej de iubire necondiționată pentru tot, iubire necondiționată pentru tot inclusiv pentru mine însumi/însămi. Pentru că EU SUNT Iubire!

Pentru că nu există nimic în afară de iubire, iubirea și numai iubirea izvorăște din adâncul timpului și spațiului. Și pe măsură ce învârt vortexul iubirii necondiționate eterne pure invit și inimile altora să se conecteze cu ceea ce eu sunt și împreună la unison să învârtim un nou cântec al prosperității, un nou cântec al luminii și al iubirii pentru toți! AMEN-RA-IM-RA! EU SUNT CEEA CE EU SUNT! ESTE AȘA ȘI AȘA ȘI ESTE!”

Și așa preaiubiții noștri scumpi, în timp ce voi cântați un nou cântec și permiteți noilor energii să circule prin toată ființa voastră, activând și permițând scânteilor cristaline să intre în spațiul inimii voastre, veți împinge întunericul rămas care se ascunde adânc în spațiul inimii voastre în lumina vindecării și transmutării. Veți desfășura adevăratul ADN a cine voi sunteți. Veți activa codul lui Dumnezeu din sinele voastre adevărate și veți permite ca adevărata esență a tot ceea ce voi ați adus pe planetă să se manifeste.

Și pe măsură ce procesul continuă veți vedea cum miracolele abundă. Veți fi martori la ceea ce nici nu v-ați gândit înainte că ați putea fi martori. Pentru că atunci când va veni momentul în care să învățați cum să vă activați vehiculele voastre creative, fiecare moment al călătoriei voastre pe pământ vi se va prezenta cu o semnătură a propriei voastre realități.  

Întâmpinați cu bucurie noile energii pentru că ele sunt aici, întâmpinați cu bucurie noua înțelegere a vieții și a iubirii, pentru că ele sunt aici ca să rămână. Războaiele turbulente care abundă pe planeta voastră în acest moment se vor sfârși. Veți vedea pacea și prosperitatea desfășurându-se în fața voastră. Pentru că asta așa trebuie să fie, și așa și este. Veți vedea roadele muncii voastre prinzând viață, și începutul unui nou capitol pe planeta pământ, un capitol nou binevoitor pentru toți cei care sălășluiesc pe ea.

Asta este tot ceea ce avem pentru voi acum. Vă iubim. Suntem cu voi. La revedere pentru acum.


Traducere Monica Poka 
http://dincolo-de-mine-sunt-eu.blogspot.ro/2014/08/hathorii-poarta-leului-super-luna.html

Niciun comentariu: