18 aug. 2014

Un barbat traieste zilnic, de un an, alaturi de fiinte interdimensionale!

                        fiinte interdimensionale
Intr-un videoclip interesant aparut pe YouTube, putem afla povestea unui barbat, pe nume Randy Clark, care pretinde ca de 1 an, in fiecare zi, traieste alaturi de fiinte interdimensionale. Iata cateva secvente traduse din acest videoclip:
* Numele meu este Randy Clark, si de 1 an traiesc zilnic in prezenta fiintelor interdimensionale.
* Viata mea a devenit o aventura uimitoare, intrucat in fiecare zi am sansa sa vad aceste fiinte. Iar in fotografia pe care o vedeti (n.t. – la sfarsitul articolului), puteti observa mii de fiinte care se afla in spatele meu… vreo suta se afla pe camasa mea. Pot sa va spun sigur ca ele se afla atat in interiorul trupului meu, cat si in afara sa.
* Sunt sigur ca ele se afla si in interior… pentru ca unul din aspectele pozitive in a fi in prezenta fiintelor interdimensionale o reprezinta faptul ca viata mea s-a schimbat radical din punct de vedere fizic. Atunci cand le-am intalnit pentru prima oara a fost pe 6 august 2013… fotografia (n.t. – de la sfarsitul articolului) a fost luata pe 3 iulie 2014, si, precum puteti observa, ele au vrut sa-mi arate un adevarat spectacol pentru mine. Au aparut ca niste rachete pe cer…
* Am vrut sa fiu raza voastra de lumina care sa va aduca la cunostinta faptul ca noi nu suntem singuri, iar acest lucru vi-l pot spune cu siguranta, intrucat in ultimul an nu am fost singur. Am avut aceste fiinte interdimensionale in viata mea si am facut o conexiune cu ele pentru cel putin 1 an.
* Am mai multe nelamuriri legate de ele, dar pot sa va impartasesc anumite certitudini despre aceste fiinte. In primul rand, eu cred ca ele sunt fiinte angelice… asta nu inseamna ca ele ar fi ingeri, asa cum oamenii au citit in Biblie, nu sunt sigur in legatura cu asta. Tot ce stiu e faptul ca ele au fost cu mine, timp de 1 an si ca m-au ajutat in toate modalitatile posibile. Viata mea, corpul meu fizic s-a schimbat… abilitatea mea de a trai a devenit absolut incredibila. Si asta pentru ca in timp ce ceilalti oameni au devenit frustrati, traind in frica, in manie, eu am trait in ultimul an intr-o stare fericita, fiind bucuros in fiecare zi, datorita acestor fiinte.
* Timp de 1 an, am avut experiente uimitoare, am trait niste intamplari care ar putea sa va surprinda… de fapt, multi oameni nici nu ar crede asa ceva, pentru ca ei nu cred nici aceste fotografii in care se observa mii de fiinte interdimensionale. Dar, au mai fost oameni care au avut parte de experiente ca ale mele si le-au impartasit si altora, si, la fel, fac si eu cu experientele mele.
* In ultimul an, am mai conectat zeci de oameni cu aceste fiinte… Nu stiu exact ce ar putea fi, dar ideea este aceea ca avem un fel de conexiune cu aceste fiinte. Nu stiu de unde vin ele, nu stiu ce sunt ele mai exact, dar tot ce stiu e faptul ca ele sunt fiinte si ca ma simt bine in prezenta lor. Am simtit doar lucruri pozitive… niciodata nu am simtit frica in prezenta lor.
* Dar eu m-am intalnit cu ele pentru prima oara in urma cu 26 de ani, in 1988, dar acum 1 an au revenit pentru totdeauna, sper eu. Tot ce va pot spune e faptul ca starea mea de sanatate s-a imbunatatit, viata mea s-a schimbat…am slabit 45 de kilograme, caci eram foarte gras. Inainte de a intalni aceste fiinte, aveam tahicardie, inima imi batea foarte tare… doctorul chiar imi spusese sa-mi caut alt medic, pentru ca in 2 ani voi fi mort. Si iata-ma acum: sunt sanatos, inima imi bate in medie cu 47 de batai pe minut si sunt capabil sa merg pe jos zilnic 4-5 kilometri fara nicio problema.
* Ceea ce vreau sa va spun e faptul ca aceste fiinte nu numai ca sunt reale (nu stiu exact ce sunt, probabil ca fiinte angelice), dar ele cu siguranta ca sunt fiinte superioare. Ele sunt capabile sa calatoreasca interdimensional, sa “decoleze” ca rachetele pe cer… ele sunt cele mai uimitoare fiinte de pe planeta Pamant.
* Sa retineti doar un singur lucru: noi nu suntem singuri. Asa ca, data viitoare, atunci cand va simtiti abatut, manios, aveti in voi frica, frustrare, sa va aduceti aminte ca nu trebuie sa traiti asa si ca exista o posibilitate, o cale, de a fi fericit in fiecare zi. Si eu stiu asta, pentru ca am fost bucuros in fiecare zi din viata mea in ultimul an. Asa ca va las cu acest mesaj: acela ca suntem singuri si ca putem face conexiunea cu aceste fiinte.
fiinte interdimensionale 2

http://www.almeea.com/un-barbat-traieste-zilnic-de-un-an-alaturi-de-fiinte-interdimensionale-aflati-experientele-sale-uimitoare/

Niciun comentariu: