11 aug. 2014

Cum sa fac sa ma iubeasca lumea?


             Conditia esentiala, daca vrei sa atragi iubire, e sa te iubesti pe tine insuti. 

                               Iar asta faci prin a-ti creste increderea de sine si prin constientizarea valorii proprii. Daca esti un om slab, te vei iubi slab, daca esti un om puternic, te vei iubi puternic.
Cand eram frustrat, simteam ca nimeni nu ma iubeste. Cand am inceput sa am incredere in mine, oamenii au inceput sa ma perceapa diferit si sa zica ca “tin la mine.”
Sincer, habar n-am daca tin sau nu. Nu e treaba mea, asa ca nu ma intereseaza. Ma iubesc pe mine insumi si asta imi e de ajuns. Bineinteles, e fain cand cineva iti demostreaza afectiunea pe care ti-o poarta. Atunci te simti extraordinar.
Asa ca incepe sa tii la tine si sa nu mai cauti afectiunea altora. Cum sa faci asta? Pur si simplu, nu o mai cauta. Concentreaza-te pe propria persoana si investeste in tine. In momentul in care vei inceta sa-i iubesti pe ceilalti si vei incepe sa te iubesti pe tine insuti, atunci vei fi cu adevarat implinit. Si imi vezi zice: ” cum sa nu mai iubesc pe nimeni?” A te iubi pe tine insuti, inseamna a iubi toate lucruile care alcatuiesc persoana ta. Adica pasiunile, defectele, calitatile si oamenii care sunt langa tine.
Nu-i mai iubi pe ceilalti  si iubeste-te  pe tine. O sa vezi cat de mult o sa tii la ei.
Trebuie sa stii ca vor veni momente cand te vei simti mai singur ca niciodata, cand nimeni nu te va chema nicaieri. Daca esti dispus sa platesti pretul asta, toate vor culmina prin multimi de oameni care vor zice, in final, ca tin mult la tine.
Eu te previn de acum: vei fi singur ca naiba. Daca vrei, iesi de pe articol si nu-l mai citi niciodata. Pentru ca schimbarea pe care o vei face va schimba toata organizarea vietii tale. Practic, tu semnezi acel contract cu Universul, prin care spui ca esti de acord sa devii una cu el.
Mai jos, il ai gata scris. Tu decizi daca vrei sa-l semnezi.
maptia
Astfel, deprinzi din ultima propozitie concluzia articolului. Incepe sa faci ceea ce simti ca trebuie facut, incepe sa fii ceea ce simti ca esti. Daca ai o pasiune, urmeaz-o. La inceput, oamenii nepotriviti te vor parasi, facandu-lelor celor care chiar vor conta in evolutia ta. Stiu, e deprimant sa fii singur, dar e mult mai deprimant sa fii singur intr-o multime de oameni.
Daca ti-a placut trancaneala mea, te invit sa-mi scrii in comentarii daca te iubeste lumea sau nu.
Urmeaza-ti drumul, iar drumetii te vor urma.
http://www.fiiputerea.ro/cum-sa-fac-sa-ma-iubeasca-lumea

Niciun comentariu: