23 oct. 2014

Protectia Arhanghelilor

                                
Am fost rugat să public pentru cei interesaţi o mică rugăciune de protecţie a arhanghelilor.
Se poate folosi în orice împrejurare, mai ales când ne simţim descurajaţi, atacaţi, sau în pericol. Am fost încurajat să o public deoarece, din câte am înţeles, cunoaşterea ei de către alţii nu slabeşte protecţia celui ce o utilizează, apelând la puteri aflate dincolo de capacitatea umană de a încălca liberul arbitru.

În Numele Tatălui Ceresc,

În Numele Fiului,

În Numele Sfântului Duh,

Michael, mergi înaintea mea şi deschide-mi căile!

Gabriel, mergi în dreapta mea şi fii puterea braţului meu!

Rafael, mergi în stânga mea şi du-mă pe cale sigură!

Uriel, mergi în spatele meu şi abate loviturile vrăjmaşului!

Amin.

toate cele bune şi multă lumină!
(imaginea folosită face parte din domeniul public, nu cunosc autorul şi îmi cer scuze dacă nu pot acredita artistul.
The image used to illustrate this entry is part of public domain and I apollogise should my usage bring personal distress to the author, since I was unable to locate him.)

http://asterionmage.blogspot.ro/2010/01/protectia-arhanghelilor.html

Niciun comentariu: