29 oct. 2015

Afirmatii pentru ingeri

Imagini pentru angels

Spune-ti aceste afirmatii zilnic, pentru a face sa creasca increderea in sine si dragostea de sine.

Sunt inconjurata de ingeri acum.

Ingerii emit razele iubirii lui Dumnezeu asupra mea si prin mine.

Accept aceasta iubire de la Dumnezeu si de la ingeri.

Merit iubire.

Merit fericire.

Merit sanatate.

Merit ajutor din cer si il accept acum.

Chem pe Dumnezeu si pe ingeri sa ma ajute si sa ma calauzeasca.

Ascult de vocea mea interioara si de sentimentele mele.

Vocea mea interioara si sentimentele mele sunt indrumari de la Dumnezeu si de la ingeri.

Aceste indrumari sunt tot ceea ce am nevoie.

Urmez aceste indrumari cu deplina credinta.

Stiu ca Dumnezeu si ingerii ma iubesc si ma indruma acum.

Accept iubirea ingerilor.

Accept iubirea.

Iubesc.

Sunt iubire.

Sunt iubitor/iubitoare.

Sunt foarte iubit.

Fiecare ma iubeste.

Iubesc pe fiecare.

Iert pe fiecare.

Ma iert pe mine insumi/insami.

Trimit iubirea de la Dumnezeu oricarei persoane pe care o intalnesc.

Veghez cu grija asupra gandurilor mele si permit numai ganduri pozitive si iubitoare.

In lume exista iubire din belsug.

Este destula iubire pentru fiecare.

Este si pentru toti din jur.

Am toate din belsug.

Atrag oameni minunati, iubitori, in viata mea.

Ingerii mei si eu ne bucuram de ocaziile de a sluji aceasta lume.

Sunt mereu rasplatit.

Viata mea este armonioasa si linistita.

Sunt plin/a de pace.

Sunt plin/a de bucurie.

Radiez de bucurie.

(sursa- Doreen Virtue)

https://luminasufletuluitau.wordpress.com/2015/05/04/afirmatii-pentru-ingeri/

Niciun comentariu: