22 iul. 2014

Dumnezeu este iubire


    La Medjugorje, Sfanta Fecioara subliniaza in mod regulat in mesajele Ei importanta faptului de a-L cere pe Spiritul Sfant si de a-L primi:



   "Incepeti prin a-L chema pe Spiritul Sfant in fiecare zi. Cel mai important lucru este sa va rugati Spiritului Sfant. Cand Spiritul Sfant coboara pe pamant, atunci totul devine clar si totul se transforma". (3 iunie 1983)

   "Voi nu sunteti constienti de valoarea mesajelor pe care Dumnezeu vi le trimite prin Mine. El va da mari haruri dar voi nu le intelegeti. Cereti Spiritului Sfant sa va lumineze. Daca ati cunoaste valoarea harurilor pe care Dumnezeu vi le da, v-ati ruga fara incetare". (8 noiembrie 1984)

   "Ma bucur impreuna cu voi si, in acest timp de har, va invit la o reinnoire spirituala. Rugati-va, copilasilor, pentru ca Spiritul Sfant sa se salasluiasca  pe deplin in voi, astfel incat sa puteti da marturie cu bucurie tuturor celor care sunt departe de credinta. Rugati-va, copilasilor,  mai ales pentru darul Spiritului Sfant, pentru ca, in spiritul iubirii, sa fiti, in fiecare zi si in orice situatie, cat mai aproape de fratele vostru si, cu intelepciune si cu iubire, sa depasiti orice dificultate. Eu sunt cu voi si mijlocesc pentru fiecare dintre voi pe langa Isus". (25 mai 2000)

   Sfanta Fecioara nu putea sa fie mai clara. Nu putem trai mesajele Ei decat prin puterea Spiritului Sfant. Ea ne-a spus: "Cand Il aveti pe Spiritul Sfant, aveti totul"

   In catehezele referitoare la Spiritul Sfant pregatite de Comisia Istorica si Teologica pentru Jubileul anului 2000, se spunea ca: "Fecioara Maria, chiar si dupa nasterea Lui Cristos, a ramas sub puterea Buneivestiri, adica in primirea constanta a Spiritului Sfant care face din Ea, neincetat, Mama nu doar a Lui Isus ci si a Corpului Lui Cristos, care este Biserica."

    "Sfanta Fecioara Il cunoaste in mod intim pe Spiritul Sfant, Ea a trait intotdeauna sub actiunea Sa. Ea stie cat este de necesar sa fii mereu deschis pentru a-L primi pe Spiritul Sfant." (Cathy Nolan, Medjugorje - 15 mai 2001)


NOVENA LA SPIRITUL SFANT


    Ziua I   
    Spirite Sfant, Darul Lui Dumnezeu oferit sufletului meu, sunt coplesit de emotii si  de admiratie cand ma gandesc la Tine. Nu pot gasi nici un cuvant prin care sa exprim fericirea mea interioara stiind ca Tu esti Oaspetele meu iubitor si viata mea divina.
   Ca o apa lina, sufletul meu este cuprins de liniste, de iubire, de contemplatie. Ma gandesc la frumusetea Ta, la toate bogatiile de haruri, de daruri, de virtuti, de roade pe care Tu poti sa mi le oferi. Cuget la vesnica Ta bunatate care Te indeamna sa locuiesti in mine. Tu ai totul, Tu poti totul, Tu vrei sa-mi dai totul. Te binecuvantez, Te ador, Iti multumesc, Iti cer totul. Da-mi totul, Spirite Sfinte!



   Ziua a II-a
   Spirit al Lui Dumnezeu si Ceresc datator de Viata, cu cea mai profunda umilinta, dar si prin puterea dorintei mele arzatoare, astept sa-mi dai darurile Tale sfinte, in mod special intelepciunea si evlavia.
   Fa sa creasca in mine aceste daruri, pana la desavarsirea lor, pentru ca sufletul meu sa-Ti fie supus si sa traiesc contemplatia intima a Sfintei Treimi.






    Ziua a III-a
   Spirite Sfant, Invatator al inimii si sfintitor a toate, eu Iti cer sa-mi formezi intelectul prin adevarul Tau si sa vorbesti inimii mele, sa ma sfintesti, purificand sufletul meu precum sufletul Fecioarei Mame, al martirilor si al sfintilor.
   Am o dorinta arzatoare de a fi sfant, nu pentru mine,  ci pentru Slava Ta cea mare. Spirite Sfant, asculta rugaciunea mea.



   

   
   Ziua a IV-a
   Spirite Sfant, Adevar si Lumina vesnica, simt o durere profunda atunci cand imi dau seama ca o mare parte dintre oameni nu te cunoaste, sau uita sa Te cheme in rugaciune. Nu ne mai gandim la Tine, fiind preocupati de atatea griji, absorbiti de spiritul lumii, uitand de tandretea Ta nemarginita.
   Primeste-mi sentimele mele sarace, dorintele mele, implorand adevarul Tau pentru credinciosi si pentru preoti.

  

  

     Ziua a V-a
   Spirite Sfant, Iubirea si Gingasia Tatalui si a Fiului, floarea si parfumul sfinteniei Lui Dumnezeu, foc divin, reinnoieste inima mea, indeparteaza orice rautate si intuneric, purifica orice gand necurat si reda-mi chipul si asemanarea cu Fiul Divin.
   Spirit al focului, care locuiesti in mine,  daruieste-mi flacara iubirii, inflacareaza tot sufletul meu, alunga orice afectiune dezordonata, da-mi harul sa ard pentru iubirea Lui Cristos.

  

   
     Ziua a VI-a
   Spirit al Puterii, care ai dat martirilor curajul de a muri pentru Domnul Cristos, revarsa in mine acest dar divin.
   Inlatura neglijenta si indiferenta mea, fa-ma puternic pentru tot ceea ce Domnul imi cere, fara sa ma las descurajat de suferinte si de oboseala, spre Slava Ta si pentru binecuvantarea spirituala si materiala a fratilor mei.
   Da-mi puterea sa continui cu ardoare, fara sa abandonez, tot ceea ce am inceput.
   Da-mi curajul sa apar neincetat Biserica, sa dau marturie tuturor despre integritatea credintei si despre adevarata ascultare fata de Papa si fata de Episcopi.
   Da-mi elanul sfant al apostolilor, intareste-ma cu puterea Ta atunci cand voi suferi martiriul trupului sau al sufletului.



   Ziua a VII-a
   Spirit al Iubirii si al Pacii, flacara si caldura luminii, alunga din mintea mea orice urma de greseala sau de indoiala.
   Lumineaza cu claritate desavarsita interiorul sufletului meu ca sa resping orice greseala, sa primesc cu toata inima adevarul Tau, dupa invataturile Lui Cristos.
   Ajuta-ma sa merg in Maretia Ta, imbracat in Lumina Ta sfanta, sa raman vesnic in Adevarul Tau si in Chemarea Ta.

  

  

   Ziua a VIII-a
   Spirit Tamaduitor, spala-ma de orice pacat. Sfinteste-ma si daruieste-mi virtutile Lui Isus, intentiile Sale si dispozitiile Lui interioare.
   Fii in mine acelasi Spirit al Lui Isus. Inspira sufletului meu aceeasi iubire pe care Tatal o are fata de Fiul Sau Divin si da-mi aceeasi duiosie pe care Tatal o simte pentru Fiul Sau Preaiubit, Isus Cristos.

 




   Ziua a IX-a
   Spirite Sfant, condu-ma pe culmile sfinteniei, prin activitatea de fiecare zi, prin ascultarea glasului Tau.
   Tu esti Sfintenia si eu trebuie sa Te las sa traiesti in mine, dupa modul Tau desavarsit de a actiona.
   Tu, care reinnoiesti totul, indeparteaza de la mine orice rau, orice pericol, reda-mi puritatea sufletului, sfintenia lui.
   Foc Divin, suflet al sufletului meu, da-mi puterea sa Te slavesc de-a pururi si impreuna cu Tine sa-L preamaresc pe Fiul, ca sa traiesc si sa mor in Iubirea Sa.
   Datator de haruri, da-mi darurile Tale, ca sa-L contemplu pe Dumnezeu in adevaratele valori ale vietii si ale lucrurilor, sa-i iubesc pe toti cu inima curata. 
   
   Iti multumesc. Amin
http://dinimaginatie.blogspot.ro/2013/05/dumnezeu-este-iubire-novena-la-spiritul.html

Niciun comentariu: