27 iul. 2014

Curățarea Întunericului



Curățarea Întunericului



Primit prin Suzanne Lie în 17 Iulie 1995

(Revin pentru a vă oferi următorul mesaj pe care l-am primit de la Antarieni. Au fost unele părți ale acestui mesaj legate de posibilitatea distrugerii lumii noastre. Acesta este probabil unul din motivele pentru care am pus deoparte aceste mesaje și am uitat de ele. Datorită faptului că noi NU am creat aceste realități ca și un ACUM, iar acest lucru pare din ce în ce mai puțin probabil cu fiecare zi care trece, simt că pot debloca acea parte componentă a mesajului Antarian. Cred că este important ca noi toți ”să ne batem pe umăr sinele noastre.” Este evident că am supraviețuit în mod victorios fără să permitem ca posibila realitate a distrugerii să aibă loc. Felicitări Umanitate! Și mulțumiri vouă Galacticilor!)

Dragă Comandante Malteese, am auzit chemarea ta. Ai un mesaj pentru mine?

CM
Da, ați primit prima parte a comunicării mele. Am dori să vă vorbim astăzi despre atmosfera planetei voastre Pământ. Am lucrat din greu pentru a curăța efluviile întregului întuneric care a înconjurat lumea voastră și pentru a corecta anumite echilibre care au fost strâmb stabilite.

Am lucrat împreună cu lucrătorii în lumină care au făcut transmutațiile necesare pentru a devia orice realități negative posibile care ar fi putut apărea din această maltratare a planetei voastre natale. Sperăm ca prin această acțiune distrugerea să nu mai fie necesară.

În momentul translației finale în cea de-a cincea dimensiune, percepția unor oameni va fi că va avea loc o mare distrugere. Această frică le va permite celor care nu pot auzi șoapta să recepționeze țipătul ca pe o ultimă încercare de trezire a lor.

Acesta nu va fi necesar pentru cei care vor asculta și nu vor experimenta nici o distrugere, deoarece ei și-au acordat conștiința cu frecvența cosmică. Prin urmare, ei vor fi pregătiți pentru momentul translației în cea de-a cincea dimensiune. Cu toate acestea, voluntariatul de a trece printr-o realitate de tranziție vă poate taxa forma voastră trei dimensională.

(Sunt destul de sigură că am depășit această realitate a unei posibile distrugeri. Cu toate acestea, în 1995 lucrurile arătau destul de sumbru. Cu atât mai mult cu cât Galacticii puteau vedea posibilitatea lui  9-11, (septembrie 2001 n.t.) care chiar s-a petrecut, ca și pe posibilitatea celui de-al treilea război mondial care trebuia să fie rezultatul acelui eveniment. Sunt FOARTE fericită să spun că am reușit să ne acordăm conștiința la o realitate care se expansionează în dimensiunea a cincea din ce în ce mai mult pe zi ce trece.)

Astăzi, noi Antarienii  dorim să vă instruim în ceea ce privește modul în care vă puteți proteja singuri de frică și negativitate, care altfel v-ar putea afecta corpul fizic. Mulți dintre voi ați experimentat dificultăți în ceea ce privește chakrele a patra – inima, a cincea – gâtul, a șasea – fruntea (sau al treilea ochi cum i se mai spune n.t.)

Aceste dificultăți se manifestă pentru că voi v-ați deschis aceste chakre importante mai înalte, dar nu ați împământat această deschidere suficient de profund în corpul vostru fizic. Ori de câte ori are loc o creștere a Luminii, are loc și o creștere a Întunericului. Ați experimentat acest lucru, nu-i așa?

Permiteți-ne să vă explicăm acum de ce face acest lucru ca voi să simțiți dificultăți în corpul vostru fizic. Prin munca voastră interioară și comunicări conștiente cu dimensiunile mai înalte, voi v-ați deschis și extins foarte mult gama receptivității celui de-al Treilea Ochi al vostru. Cel de-al Treilea Ochi al vostru când este deschis este comparabil cu o stație telegrafică sau cu telefonul vostru, ceea ce înseamnă că el este un mijloc prin care voi puteți ”telefona acasă.”

Când extindeți gama frecvenței pe care o puteți recepționa în mod conștient, spectrul se extinde asemeni fasciculului de lumină al unei lanterne. Astfel gama se extinde atât în dimesiunile mai înalte cât și în cele mai joase. Prin urmare este foarte important ca voi să recunoașteți fiecare loc întunecat din voi înșivă, pentru că cei care s-ar putea să nu aibă cele mai bune intenții le vor observa cu siguranță.

Atunci când sunteți conștienți de propriul vostru întuneric interior, voi îl puteți conecta în mod conștient la spectrul atenției voastre, care include cea mai măreață lumină a voastră. În acest fel întunericul vostru va trăi în unitate cu expresiile voastre mai înalte și nu veți mai fi vulnerabili față de nici o ființă care trăiește în frecvența separării.

Dacă vă desprindeți conștientizarea voastră conștientă de întunericul vostru pentru a vă experimenta lumina, voi experimentați în continuare separarea. Vedeți voi, voi ați permis unei părți din voi să devină inconștientă, și astfel separată de o altă parte a voastră înșivă.

Când vibrați în separarea de orice fel voi sunteți sensibili față de cei care vibrează în separare. Astfel, dacă voi vă percepeți frica și întunericul ca fiind separate de voi, nu vă puteți proteja acea parte vulnerabilă a sinelui vostru de cei care doresc să vă extindă sau apeleze întunericul vostru interior.

Pe de altă parte, dacă v-ați unificat propriul vostru întuneric cu propria voastră lumină, atunci vă protejează propriul vostru cerc al conștientizării. Atunci când o parte din voi este în afara conștientizării voastre, voi creați o frică inconștientă, dacă acea parte este întuneric, și o speranță înconștientă, dacă acea parte este lumină.

Speranța este o vibrație mult mai înaltă decât frica, dar ea nu este legată de conștientizarea voastră conștientă, nu este o senzație care se poate folosi. Partea din Lumina voastră care este dincolo de conștientizarea voastră, va rămâne în continuare asociată cu ființele cu o vibrație luminoasă. În același fel, partea voastră Întunecată care este dincolo de conștientizarea voastră se va asocia cu ființele cu o vibrație întunecată.

În nivelele interioare aceste ființe de Lumină și Întuneric se luptă. Întunericul încearcă să vă atace, iar Lumina încearcă să vă apere. Este benefic să aveți o protecție pentru acele părți din voi pe care nu vi le-ați revendicat încă pentru ca acea bătălie neștiută să nu vă taxeze forma fizică.

Inconștientul vostru comunică cu voi prin intermediul sistemului vostru endocrin și acest lucru nu este, de obicei, perceput de către conștientizarea voastră trei dimensională. Din fericire, corpul vostru de vis patru dimensional este mult mai conștient de ceea ce este inconștient lumii voastre fizice. Prin urmare, visele voastre pot fi extrem de instructive.

Vedem că ați făcut o conexiune conștientă cu Îngerul vostru care vibrează la o frecvență foarte înaltă. Cu toate acestea, în scopul de a vă încorpora Îngerul în cercul conștientizării voastre, voi trebuie să faceți o conexiune conștientă și cu demonii care există la extrema opusă a benzii voastre energetice.

Înainte de a face această călătorie în Întunericul vostru, dați-nă voie să vă explicăm un pic mai multe despre spectrul conștientizării voastre. Vă amintiți că în prima noastră comunicare v-am instruit în ceea ce privește spectrul timpului și spațiului?

(Vedeți aici pentru limba română și aici pentru limba engleza )

Această analogie este valabilă și pentru lărgimea de bandă a conștiinței voastre. Maeștrii Ascensionați și locuitorii altor lumi, așa ca și noi înșine, toți au o componentă Întunecată. Întunericul nu este ”rău” așa cum este adesea judecat. Întunericul este doar punctul de ancorare al Luminii. De asemenea, Întunericul este relativ.

Pentru o ființă a cărei vibrație rezonantă (sau centrul funcționării conștiente) este în dimensiunea a șasea, a opta dimensiune poate fi considerată Lumina ei, iar dimensiunea a patra poate fi considerată Întunericul ei. Pentru o ființă a cărei vibrație primară este dimensiunea a treia, Lumina sa va fi în dimensiunea a patra, iar Întunericul ei va fi în dimensiunea a doua.

Cum poate cineva funcționa în cea de-a doua dimensiune? În primul rând ar trebui să facem o diferență între ființele din dimensiunea a doua aflate în unitate, cum ar fi un stup de albine sau un banc de pești, și cea mai joasă frecvență a unui om fizic. Creaturile din dimensiunea a doua, în unitate, acționează ca o singură ființă. Pe de altă parte, ”cea mai joasă frecvență” doi dimensională a conștiinței umane este separată de alte ființe doi dimensionale precum și de propria lor conștiință mai înaltă.

Prin urmare, această influență doi dimensională, pe care de obicei ei nu o conștientizează, este egoistă pentru că conștientizarea lor în ceea ce privește lumea din jur este foarte limitată. Acest egoism este esența a ceea ce este considerat ”rău” sau ”diabolic” în societatea voastră. Acest egoism extrem permite persoanei să ia de la sau să facă orice oricărei alte forme de viață oricând dorește.

Din sinele lor de ”lumină” ei vibrează până la cea de-a patra dimensiune și sunt conștienți că există viață, alta decât a lor proprie. De fapt, o dată ce o persoană fizică se poate conecta la lumina sa mai înaltă patru dimensională, își dă seama că orice îi face unei alte forme de viață își face și sie însuși.

Vedeți acum cum oamenii trei dimensionali își au salvarea în propria lor lumină mai înaltă?

Și acum, Dragilor, vă luăm într-o călătorie în Întunericul vostru

Amintiți-vă că VOI sunteți Lumina expresiei luminii din interiorul VOSTRU. Aceste părți ale ”luminii” voastre sunt cheia pentru unitatea voastră cu tot ceea ce înseamnă viață. Acum aduceți-vă Complemenul Divin în inima voastră. Faptul de a vă susține Complementul Divin în inimă vă ancorează rezonanța primară în cea de-a cincea dimensiune.

Expresia voastră cinci dimensională vă oferă un acces conștient la sinele vostru Venusian șase dimensional și la sinele vostru Arcturian opt-zece dimensional, care și-a coborât rezonanța la cea de-a șaptea dimensiune pentru a se putea conecta cu voi.

Acum simțiți cea de-a cincea dimensiune Venusiană în jurul vostru.
Vedeți cerul gălbui, copacii violet și flora și fauna în timp ce ele plutesc înspre voi și vă învăluie cu iubire necondiționată.

(Una dintre primele conștientizări conștiente pe care le-am avut a fost că mi-am adus aminte de viața mea din cea de-a cincea dimensiune Venusiană. Antarienii mi-au adus aminte de această frecvență a mea însămi. Desigur, întotdeauna am simțit ca și MINE, dar am separat Lumina de sinele meu fizic și am uitat că de fapt aceasta eram EU pe o planetă cu o frecvență mai înaltă. Câți dintre noi am fost instruiți că ar fi îngâmfare sau un lucru rău să acceptăm în mod conștient că ceva cu adevărat minunat se află în NOI?)

Simțiți cum vă poate ajuta această expresie mai înaltă a VOASTRĂ în provocările voastre zilnice.
Simțiți acum cum spectrul vostru energetic se expansionează datorită acestui ajutor.
Acum simțindu-vă Lumina voastră, coborâți în vibrație până la punctul vostru de ancorare a Întunericului.

Acest punct de ancorare este cea mai joasă vibrație din bucla conștiinței voastre.
Acest punct de ancorare este locul de împământare a comunicării voastre cu tot ceea ce înseamnă viață.
Pe măsură ce coborâți în peștera psihicului vostru, luați cu voi un cristal de ametist pe care-l țineți în mâna dreaptă și un cristal de cuarț alb clar în mâna stângă.

Cristalele sunt încoronarea glorioasă a lumii doi dimensionale.
Aceste cristale vă protejează și vă ajută să rămâneți conștienți în timpul acestei călătorii a voastre.
Cel mai mare dușman al vostru este dușmanul din voi de care nu sunteți conștienți.

Ținând cristalele în mâini, începeți-vă acum călătoria.
Calea este întunecată și lipsită de lumină, cu excepția luminii pe care voi o aduceți în voi înșivă.
Conștientizarea propriei voastre lumini interioare este cea mai mare protecție a voastră.

Permiteți Complementului vostru Divin, sinelui vostru Venusian și sinelui vostru Arcturian, să vă însoțească.
Suma totală a luminii care emană din aceste părți ale sinelui vostru vă expansionează viziunea în zone ale întunericului vostru la care nu ați mai avut acces niciodată până acum.

Vedeți în fața voastră temnița propriului vostru întuneric.
Pentru a vă proteja, voi v-ați întemnițat fiecare dintre aceste părți ale întunericului vostru în speranța că amintirea lor nu vă va ataca pentru a vă umple de rușine și vinovăție.
Dar nu este nevoie de nici o judecată.

Cel mai bun lucru este să înțelegeți care este motivul pentru care punctul vostru de ancorare este cea de-a doua dimensiune. Această dimensiune este una a egoismului complet și total. Voi v-ați oferit voluntar să intrați în experimentul polarității și separării. Prin urmare, în timpul deconcentrării voastre din Unitatea cu UNUL, a fost necesar ca voi să vedeți cât de departe de unitate ați putea călători.

Cât de separați ați putea fi menținând în același timp un sentiment al adevăratului vostru SINE?
Această totală separare v-a permis să fiți complet egoiști pentru că voi nu ați fost conectați la, sau responsabili de, nimic altceva decât de voi înșivă. Nu ați fi putut fi conștienți de drepturile celorlalți pentru că altfel v-ați fi ridicat vibrația prin acel simplu act de gândire sau simțire a unui sentiment de unitate.

Priviți-vă temnița acum.
Singura lumină este cea pe care voi o radiați din sinele voastre înalte.
Dacă nu sunteți în mod constant conștienți de întunecimea voastră, ea vă va absorbi lumina.

ACUM, sunteți liberi să vă amintiți Lumina voastră.
Amintiți-vă întreaga voastră Înțelepciune, Puterea și Iubirea voastră.
Aceste calități divine sunt sursa radiației voastre personale de Lumină.

Pe măsură ce pășiți în coridorul temniței voastre voi vedeți șirurile de celule de pe fiecare parte.
Mirosul descompunerii este dezgustător pentru voi.
Vederea ororii vă face să doriți să închideți ochii.
Sunetele agoniei vă amenință cu diminuarea Luminii voastre.
Dar voi vă păstrați amintirea Sinelui vostru total.

Țineți cu fermitate cristalele în mâinile voastre.
Aceste cristale reflectă lumina sinelui vostru interior în cele mai întunecate zone ale temniței.
Amintiți-vă:
Voi sunteți Înțelepciune.
                 Voi sunteți Putere.
                         Voi sunteți Iubire.

(Mulți dintre acești ”prizonieri” au fost propriile mele vieți trecute/alternative. Îl las pe fiecare cititor să-și găsească proprii săi ”prizonieri” din încarnările sale anterioare.)

Mergeți acum la prima celulă.
În această celulă se află Vrăjitorul care a creat un monstru, pentru simplul motiv că a putut să o facă. A vrut să-și testeze puterea de a crea. Din moment ce a fost separat de tot ceea ce înseamnă viață, nu i-a trecut niciodată prin cap că acest monstru i-ar putea ataca pe alții.
În cele din urmă monstrul l-a atacat pe propriul său creator cauzându-i moartea.
De atunci monstrul și creatorul său au fost blocați în această luptă mortală.

Străluciți acum lumina cristalelor în această celulă.
Gratiile sunt o iluzie.
Treceți prin ele.
Monstrul și Vrăjitorul se întorc înspre voi și pentru o clipă își încetează lupta.
”Cine ești?” întreabă ei în același timp.
”Eu sunt suma a tot ceea ce Eu am fost.
                  Am venit acum aici pentru a vă revendica ca parte a mea însumi/însămi.”
”De ce am dori să ne alăturăm ție?” rânjesc ei.
”Nu avem de ales,” răspundeți voi. ”Eu sunt voi și voi sunteți Eu. Pășesc acum în voi și vă îmbrățișez cu Lumina mea. Niciodată nu am să vă judec și nici nu am să mă tem de voi. Când am fost copil am vorbit ca un copil și m-am purtat ca un copil. Acum Eu sunt al UNULUI și îi îmbrățișez pe toți copiii Sufletului meu.”

Lumina Sinelui vostru umple celula.
Monstrul și Vrăjitorul sunt transmutați și transformați în creatorul și creația pură.

Treceți apoi prin fiecare celulă pentru a înfăptui același act sacru.
Acolo este o Preoteasă Indiană a Întunericului și o Preoteasă a Ordinului lui Seth.
Acolo este o vrăjitoare rea din vremurile timpurii ale Angliei care folosea copiii mici pentru interesele sale.
Acolo sunt războinici vicioși cărora le-a păsat numai de sângele altora și de gloria pentru ei înșiși.
Acolo sunt femei manipulatoare care au atras bărbați în plasa lor asemeni păianjenului văduva neagră și bărbați cruzi și brutali care și-au transformat femeile în sclave pe care să le folosească pentru servirea și plăcerea lor.

Toate acestea precum și multe altele sunt ACUM absorbite în Lumina voastră.
Temnița este goală acum. Și acum trebuie să o transformați și pe ea.
Colbul Întunericului acumulat vă umple plămânii și vă face să vă fie greu să respirați.

”Trebuie să curăț acum această temniță cu Lumina mea. Trebuie să-mi însușesc aceste închisori ca fiind ale mele proprii,” strigați voi din lumina voastră interioară.
”Pășesc acum în fiecare celulă și mă iert pe mine însumi/însămi. Am învățat să fiu un/o creator/creatoare, dar afost atât de multă separare și limitare.”

”Sunt acum dincolo de timp și de spațiul separării.
Pot elibera acum conceptul limitării.
Sunt conștient/ă acum în inima și mintea mea de aceste închisori prăfuite.
Trec prin fiecare dintre ele înlăturând gratiile și curățând densitatea fricii, lăcomiei și egoismului.”

”Restitui ACUM aceste zone Mamei. Ea poate să-și revendice această dimensiune ca fiind a sa însăși. Ea le va reda fosta lor glorie.”

”Simt Mama dimprejurul meu. Peaiubită Mamă, Lady Gaia, cu venerație îți înapoiez aceste catacombe și peșteri. Fie ca tu să le umpli cu cristale.”

În timp ce vă întoarceți să plecați îi simțiți bucuria.

”Îți mulțumesc UNUL/UNA meu/mea! Pe măsură ce fiecare dintre oamenii mei își curăță propriul sine doi  dimensional, eu pot să-mi finalizez propria mea vindecare. Atunci ne vom putea ridica cu toții împreună în lumea unității și Iubirii Divine.”

Vă veți întoarce din nou și din nou la aceste peșteri.
Ele sunt cele mai profunde caverne ale Sinelui vostru.
IUBIREA va curăța aceste caverne.
ÎNȚELEPCIUNEA vă va spune când este momentul să vă întoarceți din nou, iar
PUTEREA va fi rezultatul muncii voastre.

Sunt Comandantul Malteese în serviciul vostru din nou.
Încheiat și terminat.

(Mulți dintre noi se simt ca și cum am fi ”pe fundul butoiului”, și acolo și suntem! Curățăm TOTUL din experiențele noastre trei dimensionale din timpul tuturor încarnărilor noastre astfel încât să ne putem înălța Acasă la adevăratul nostru SINE. Cu toate acestea, umanitatea a lăsat un mare efluviu pe și în corpul lui Gaia.

Din fericire, în timp ce noi ne curățăm propriul nostru corp pământesc, noi curățăm și corpul pământesc al lui Gaia. Noi am fost întotdeauna O ființă ca persoană/planetă. Cred că asta este ceea ce Antarienii mi-au spus într-o perioadă de mare întuneric pe Pământ de care doar câțiva oameni au fost conștienți. ACUM suntem conștienți și pe deplin treziți. Pe măsură ce ne curățăm ”temnițele întunericului”, noi suntem LIBERI să fim adevărații noștri Războinici ai Luminii.)

Publicat în data de 9 iulie 2014


Niciun comentariu: