27 iul. 2014

Vindecare cu ajutorul Zeitei Soarelui

                                   
Cunoscuta si sub numele de Athor, Athyr, Hat-hor, Hat Mehit, Hawthor, Tanetu, Vaca Cereasca, Regina Pamantului, Mama Luminii, Ochiul lui Ra.
    Hathor este stravechea zeita egipteana a Soarelui, a cerului, a nou-nascutilor si a mortilor. Sarbatorile inchinate ei erau marcate cu bauturi, muzica si dans, astfel incat Hathor este considerata patron al muzicii, dansului si veseliei. Este asociata cu frumusetea feminina, cu cosmetica, cu imbracamintea la moda si cu relatiile de iubire.
    Hathor este o zeita a iubirii si a fertilitatii, care ajuta la gasirea sufletelor pereche, vegheaza asupra conceptiei, protejeaza viitoarele mame, actioneaza ca moasa, ba chiar ajuta la cresterea copiilor. Ca zeita cu multiple responsabilitati, cum ar fi hranirea tuturor nou-nascutilor, precum si sprijinirea celor morti sa treaca mai usor in lumea de dincolo, Hathor a fost imaginata ca fiind alcatuita din sapte zeite, pentru a putea indeplini fiecare sarcina, acestea fiind numite ‘Hathor-ele”.
    Ea mi-a spus: “Cand e vorba de corectitudine, inima stie deja care este adevarul. Asadar, eu nu judec – pur si simplu eu conduc persoana inlauntrul sau, ca sa poata auzi decizia proprie.
    Nu sunt aici sa urmaresc ori sa interoghez pe cineva – nu acesta este rolul meu. Sunt mai mult o calauzitoare de-a lungul celui mai important drum, care implica luarea deciziilor privind “Cum imi voi trai viata? Fiecare clipa ofera numeroase ocazii pentru a cauta si a creste. Odihna face si ea parte din acest proces.
    Insa nehotararile ne departeaza de noi insine si in ultima instanta, de insasi Sursa Creatorului nostru. Nehotararea se bazeaza pe incapacitatea noastra de a auzi si de a avea incredere in vocea propriei noastre inimi. Rolul meu este deci sa trimit energie magica celor care imi cer ajutorul prin rugaciuni, ingrijorari sau chiar in convorbiri intamplatoare.
    Cei care sunt pregatiti absorb razele mele, care pot indrepta balanta nehotararii in sensul adevaratelor dorinte ale inimii. In acest fel, eu sunt un adevarat detector; totusi, sta in puterea fiecarei persoane sa-si asume curajul de a vedea si de a-si gasi propriul adevar.”
    Ajuta la:
• Proiecte artistice
• Frumusete, atractivitate si cosmetica
• Sarbatori, petreceri, muzica si dand
• Conceperea, sarcina, nasterea si cresterea copiilor
• Luarea deciziilor
• Gasirea sufletelor pereche
INVOCATIE
    Lui Hathor ii plac dansul si muzica; asadar ascultati muzica si leganati-va ori dansati in timp ce o contactati:
    “Draga Hathor, las acum hotararea mea in seama ta, a eului meu superior si a Creatorului si eu ma dau la o parte. Iti multumesc ca m-ai ajutat sa iau cea mai buna decizie posibila pentru binele suprem al fiecarei persoane implicate. Te rog sa ma ajuti sa aud decizia din mintea si din inima mea si sa-mi dai curajul si energia de a urma aceasta calauzire.”
http://lupulalb.wordpress.com/category/ortodoxie/arhangheliingeri/

Niciun comentariu: