24 iul. 2014

Meditatii de vindecare


prayerAceste meditatii de vindecare sunt puternice, in special pentru cineva fixat intr-un blocaj sau cu o suferinta cronica.In multe cazuri in care ne-am infranat prea mult sentimentele, trupul nostru trece printr-o suferinta. Unii oameni raspund la tratament iar altii nu, depinde de cat sunt de fixati in blocajul respectiv.Pentru a usura vindecarea unei suferinte, foloseste oricare dintre aceste meditatii de vindecare de 2 ori pe zi, cate cel putin 15 minute de fiecare data.
Aceste meditatii ne deschid inima pentru a primi binecuvantarea lui Dumnezeu.
1. Meditatie de vindecare pentru alungarea invinuirii
“Doamne Dumnezeule Creator a Tot Ceea Ce Este, Parinte indurator, inima ta este plina de bunatate. Dragostea Ta este nemarginita si totdeauna prezenta. Am nevoie de ajutorul Tau. Ma simt tradat(a), Inima mea este inchisa. Nu pot ierta. Te rog ajuta-ma sa iubesc din nou. Te rog vindeca-mi inima acum. Multumesc si te iubesc!”
2. Meditatie de vindecare pentru alungarea depresiei
“Maica milostiva, Sfanta Fecioara, inima mea este deschisa spre Tine. Te rog patrunde in inima mea si reda-mi fericirea. O, Maica, inima mea este deschisa pentru Iubirea, Lumina si Armonia Divina. Multumesc si te iubesc.”
3. Meditatie de vindecare pentru alungarea nelinistii
“Doamne Dumnezeule Creator a Tot Ceea Ce Este, plin de stralucite si lumina divina. Ma simt atat de nesigur(a). Sunt pierdut(a) in intuneric. Sunt orb(a) si nu-mi pot vedea drumul. Te rog coboara lumina divina pura in inima mea. Alunga intunericul acum. Te rog reda-mi pacea! Multumesc si te iubesc.”
4. Meditatie de vindecare pentru alungarea indiferentei
“Doamne Dumnezeule Creator a Tot Ceea Ce Este, intreaga creatie este in mainile tale. Ma simt atat de neputincios(a). Sunt obosit(a), cu adevarat obosit(a). Am nevoie de ajutorul Tau. Te rog intra in inima mea. Umple-ma cu Lumina si Iubirea Divina Alunga-mi durerea. Multumesc si te iubesc.”
images5. Meditatie de vindecare pentru a alunga nehotararea
“O, Duhule Sfant, viata mea e in mainile tale. Ma simt atat de descurajat(a). Mi-am pierdut drumul. Te rog calauzeste-ma pe calea cea dreapta. Sunt copilul Tau. Nu ma alunga. Tine-ma de maina. Arata-mi calea cea dreapta. Multumesc si te iubesc.”
6. Meditatie de vindecare pentru alungarea prejudecatilor
‘Doamne Dumnezeule Mama/Tata Creator a Tot Ceea Ce Este, toata creatia este gradina Ta. Sunt ca o albina atrasa de flori. Faceti-ma sa gust mierea dulce a dragostei Tale. Te rog hraneste-mi sufletul cu pace, armonie si bunatate. Multumesc si te iubesc!”
Dr. John. Gray.
http://astrodeva.wordpress.com/2014/03/27/meditatii-de-vindecare/

Niciun comentariu: