19 apr. 2014

Compania Cereasca ne indeamna cu ardoare sa actionam in favoarea Vietii.

                     
Fiintele de Lumina din Taramurile Adevarului Iluminat ne indeamna si ne conduc spre a ne transforma viata, deschizandu- ne calea catre frecventele Pacii Eterne si ale Abundentei Infinite a lui Dumnezeu.
Va rog ascultati vocea interioara a Prezentei EU SUNT, adevaratul vostru Sine Divin, si invocati cu putere prin ganduri, cuvinte, actiuni si emotii, in perioada dintre Lunile Pline Wesak si pana cand arhetipurile pentru Noul Pamant vor fi fost ancorate, in august.
ABUNDENTA  DIVINA este calea catre PACEA  ETERNA, iar aceasta, la randul ei, este calea catre ABUNDENTA DIVINA.
Va rog sa vizualizati si sa afirmati urmatoarele invocari, avand o traire profunda:
Flacarile Aurii ale Pacii Eterne si Abundentei din Corpul Cauzal al lui Dumnezeu se revarsa prin cupa constientei mele in inima fiecarui suflet care evolueaza. Aceasta Lumina Aurie vibreaza cu frecventele celei de a 5-a Dimensiuni, mai inalta decat orice a experimentat Umanitatea vreodata.

Flacara Aurie a Pacii Eterne izvoraste Abundenta Infinita a lui Dumnezeu, iar Flacara Aurie a Abundentei lui Dumnezeu desavarseste Pacea Eterna.

Inspir profund si devin UNUL cu aceasta Flacara Aurie din chiar Inima Tatal-Mamei Dumnezeu.

EU SUNT acum in locul secret al celui mai inalt aspect divin din inima mea. Intrand in acest spatiu sacru al Sfintei Respiratii, EU SUNT deschis si receptiv la revarsarea Vietii din Inima si Mintea lui Dumnezeu.

A venit, in sfarsit, timpul ca parintii mei divini sa proclame gratierea pentru ca Divinitatea care pulseaza in Flacara Inimii mele sa fie deplin eliberata si sa se exprime autentic. Prezenta mea EU SUNT exulta in fata acestei porunci divine si acum imi ofer intreaga asistenta posibila pentru manifestarea tiparelor de perfectiune din Corpul Cauzal al lui Dumnezeu pe Pamant.

SUNT acum investit cu puterea de a fi Pastratorul Flacarii Aurii a Pacii Eterne si Abundentei, in acord cu Destinul meu Divin. Corpurile mele pamantesti se aliniaza in echilibru perfect, iar puterile latente incifrate in Flacara Inimii mele sunt acum eliberate. Abilitatile pe care le-am cultivat timp de eoni si care ma vor asista in co-crearea Raiului pe Pamant sunt echilibrat aduse la lumina intr-o stare de adevarata maiestrie in Flacara Inimii mele. 
Vesnic Biruitoarea Flacara Intreita din inima mea incepe acum sa se extinda nesfarsit. Flacara Albastra a Puterii Divine a Tatalui Ceresc amplifica puterea Flacarii Aurii a Pacii Eterne si Abundentei in inimile oamenilor. Flacara Purpurie a Iubirii Mamei Divine orienteaza Flacara Pacii Eterne si a Abundentei prin fiecare Flacara a Inimii si inunda Pamantul cu Esenta sa Divina pentru a binecuvanta toata Viata. Stralucitoarea Flacara Galbena a Intelepciunii Copilului Divin, Christul din mine, ilumineaza fiecare minte cu Adevarul Divin, iar Pacea Eterna si Abundenta Divina sunt aspecte inseparabile ale perfectiunii lui Dumnezeu. Si totul este bine.

Sunt constient ca acestea sunt zile de mareata accelerare datorate afluxului de Lumina care se revarsa pe Pamant. Actiunea vibranta a fiecarui aspect al Vietii sporeste pana la pragul maxim pe care Legea Cosmica il permite intr-un rastimp de 24 de ore.

Flacara Aurie a Pacii Eterne si Abundentei se revarsa acum prin Flacara Inimii mele si ma asista pentru a mentine echilibrul acestui proces. Aceasta imi permite sa experimentez beatitudinea si bucuria acestei activitati monumentale a Luminii, care genereaza Inaltarea Pamantului.

SUNT acum intr-o noua octava a Dumnezeirii mele, iar Tatal-Mama Dumnezeu pot sa se miste cu usurinta prin mine. Ochii mei devin raze stralucitoare de Lumina prin care Lumina lui Dumnezeu binecuvinteaza toata Viata. Mainile mele devin conductori atotputernici ai Puterii de Vindecare a lui Dumnezeu.

Buzele mele devin instrumente prin care Cuvintele lui Dumnezeu sunt formate si orientate catre planul fizic al Pamantului. Picioarele mele pasesc pe Calea Luminii. Forta Vietii mele devine acum vehicul prin care Dumnezeu intra in lume sa Iubeasca si sa serveasca toata Viata.
Acum inteleg si accept capacitatea mea nelimitata de a face orice doresc pentru a stabili si extinde Perfectiunea Divina in lumea mea si in lumile intregii Omeniri. Prin gandurile, cuvintele, actiunile si emotiile mele, SUNT actiunea atotputernica, echilibrata a Luminii pulsand in, prin si in jurul fiecarui electron de Viata pe Pamant. Acum...

In numele Prezentei Infinite a lui Dumnezeu, EU SUNT, imi invoc Prezenta EU SUNT si Prezenta EU SUNT a intregii Omeniri. O singura voce, o bataie a inimii, o respiratie, o energie si vibratia purei Constiente Divine, afirm:
Preaiubita Prezenta EU SUNT, imbratiseaza- ma acum in Pacea si Abundenta lui Dumnezeu spre a deveni un Soare Auriu Etern al acestei Lumini Divine.

SUNT un Soare Auriu Etern al Pacii si Abundentei lui Dumnezeu acum adus in manifestare si sustinut permanent de Sfanta Gratie.
SUNT un Soare Auriu Etern al Pacii si Abundentei lui Dumnezeu acum adus in manifestare si sustinut permanent de Sfanta Gratie.
SUNT un Soare Auriu Etern al Pacii si Abundentei lui Dumnezeu acum adus in manifestare si sustinut permanent de Sfanta Gratie.
Si asa este!

SUNT PENTRU TOTDEAUNA ELIBERAT FINANCIAR!

Clipa de clipa si zi de zi, tot ceea ce imi e necesar pentru a implini Planul Divin imi este disponibil prin Abundenta Infinita a lui Dumnezeu.

Legile Universului "CERE SI TI SE VA DA" si "BATE SI TI SE VA DESCHIDE" se manifesta in viata mea acum si totdeauna.

Exult in sustinerea si bucuria proaspat descoperitei Libertati si a Abundentei Divine.

Compania Cereasca sarbatoreste cu mine asumarea Divinitatii mele native si accepta Pacea mea Eterna si Toate Darurile Divine vin la mine.
Prin toate nivelurile de Constienta Divina decretez acum:
SUNT! SUNT! SUNT!
Eterna sustinere a lui Dumnezeu ca sursa nelimitata de bani si orice lucru bun necesar sa ma asiste in slujba Luminii, ACUM manifestandu- se prin Sfanta Gratie.
SUNT! SUNT! SUNT!
Eterna sustinere a lui Dumnezeu ca sursa nelimitata de bani si orice lucru bun necesar sa ma asiste in slujba Luminii, ACUM manifestandu- se prin Sfanta Gratie.
SUNT! SUNT! SUNT!
Eterna sustinere a lui Dumnezeu ca sursa nelimitata de bani si orice lucru bun necesar sa ma asiste in slujba Luminii, ACUM manifestandu- se prin Sfanta Gratie.

In iubire profunda si apreciere pentru magnificul dar al Vietii, imi consacru Inima si Sufletul pentru a fi Usa Deschisa pentru tiparele de perfectiune din Corpul Cauzal al lui Dumnezeu, pana cand se manifesta Raiul pe Pamant si toata Viata aici este deplin inaltata si LIBERA.
S-a creat! Si asa este!

SUNT Preaiubit! SUNT Preaiubit! SUNT Preaiubit!
Sursa: primit pe e-mail.

Niciun comentariu: