2 apr. 2014

Fa ceea ce functioneaza pentru tine

                                              
Afirmațiile și vizualizările sunt modul nostru arogant de gândire cu cei 15 de biți de informație de care suntem conștienți, considerând că noi știm mai bine decât Dumnezeu, și El are nevoie de noi să-L îndrumăm.
Rev Michael Beckwith spune că afirmațiile sunt ca lucrurile de grădiniță. Ne trezim, ne jucăm cu ele, și ne dăm seama că suntem atât de puternici. Acum am absolvit și putem fi noi înșine. Asta este treaba noastră, să fim. Când doar ești, ești în flux, și îi dai voie Universului să te ghideze și să te protejeze, și să te pună în locul potrivit la momentul potrivit. Sună familiar?
Așa cum vă spun întotdeauna, trebuie să faci ceea ce funcționează pentru tine. Nu am nici o îndoială că afirmațiile și vizualizări pot funcționa. Suntem atât de puternici. Putem crea cu gândurile noastre. Dar, nu ar fi mai bine și mai ușor să spui “Mulțumesc” și “Te iubesc,” să te detașezi și să-i dai permisiunea lui Dumnezeu, care ne-a creat și ne cunoaște mai bine decât oricine altcineva?
Ei bine, practic detașarea și a-i da permisiunea lui Dumnezeu de mulți ani, și tot ce vă pot spune este că astăzi, am mult mai mult decât aș fi putut cere vreodată. În toate visele mele nu mi-aș fi imaginat vreodată viața pe care o trăiesc acum.
Vrei să te eliberezi? Atunci, da-i permisiunea lui Dumnezeu, care știe mai bine!
Mabel Katz

Niciun comentariu: