8 mar. 2015

Gwenhwyfar - zeita a relatiilor de iubire, a fertilitatii si a meternitatii

Imagini pentru Gwenhwyfar

Cunoscuta si sub numele de Gwenhwyfar.
    Guinevere, al carei nume inseamna “cea alba”, este o zeita a relatiilor de iubire, a fertilitatii si a meternitatii. Ea lucreaza si cu zanele.
    Este zeita celtica cu trei chipuri din spatele intamplarilor cu Regele Arthur, Camelot si Cavalerii Masei Rotunde. Langa ruinele manastirii Glastonbury Abbey din sudul Angliei, doua morminte poarta inscriptii care arata ca Regele Arthur si Guinevere ar putea fi ingropati acolo. Manastirea este magica, sacra si plina de porumbei albi. Nu este greu sa-ti imaginezi ca Arthur si Guinevere s-ar odihni intr-un loc atat de fermecator.
    Am incovat-o pe Guinevere la Avebury, un stravechi cerc magic din pietre (asemanator cu cel de la Stonehenge, dar mult mai mare), din sudul Angliei. Am intrebat-o:“Cu ce ai vrea sa ne ajuti cel mai mult?”
    Guinevere mi-a raspuns: Complicatiile romantice sunt specialitatea mea, pentru ca am o rezonanta empatica cu orice femeie care a avut soarta de a se simti neiubita sau de neiubit in cautarea iubirii. Orice femeie care nu se simte bine in “lumea barbatilor” – pasind pe un teritoriu necunoscut – ar trebui sa exploreze aceasta lume avandu-ma pe mine ca insotitoare permanenta.”
Ajuta la:
• Gasirea si intarirea iubirii romantice
• Probleme ale femeilor

INVOCATIE
    Desenati o inima si priviti-o insistent, in timp ce o chemati pe Guinevere in ajutor pentru probleme legate de iubire:
    “Sora Guinevere, tu apreciezi profunzimea iubirii din inima mea si capacitatea mea de a darui celuilalt. Imi intelegi pe deplin dorintele. Acum iti dau permisiunea sa intervii ca mijlocitoare a iubirii mele, pregatindu-ma pentru o relatie minunata si deschizandu-mi inima si mintea catre o iubire profunda, plina de spiritualitate, de cinste, de incredere si de fermitate. Iti multumesc pentru ca ma ajuti chiar acum sa am parte de Singura Mea Iubire Adevarata.”
    Apoi sarutati inima desenata si tineti-o la piept. Imaginati-va ca este Sufletul Pereche si trimiteti energia iubirii catre acea persoana (chiar daca nu stiti inca cine ar putea fi). Cereti-i lui Guinevere sa va ajute sa va pastrati credinta in iubirea adevarata.
https://lupulalb.wordpress.com/category/ortodoxie/arhangheliingeri/

Niciun comentariu: