8 mar. 2015

Meditatie pentru asimilarea energiei fotonice

Imagini pentru photon energy

Astazi incepem meditatia pentru asimilarea energiei fotonice la nivele care sa ne permita vindecarea corpului fizic , echilibrarea celor patru corpuri- fizic ,eteric,astral,mental ,si schimbarea gradata a ADN-ului pentru a putea rezista in a cincea dimensiune.
Prima conditie pentru a incepe modificarea noastra interioara prin enegia fotonului este sa ne preluam puterea personala si a nu mai functiona in virtutea limitarilor si a fricilor de pana acum. Sa constientizam ca suntem fiinte spirituale care au ales manifestarea fizica pentru a invata lectiile care ne vor duce spre un nivel mai inalt.
 Nu va uitati la limitele voastre , uitati-va la potentialele voastre si faceti alegerea cea mai buna.
Transformarile care au loc in corpul omenesc sunt multiple.Aceste modificari reprezinta o reconstructie aproape completa a organismului uman si sunt dovada necesitatii unei matrice energetice in trup, care sa sustina mai multa energie decat pana in prezent. Suntem ajutati de multiple fiinte de lumina in aceasta lucrare de modificare si reconstructie , dar este necesara si accesarea constienta a fiecaruia dintre noi de a face aceasta schimbare.Toate procesele organice si fiziologice sunt reorganizate in aceasta perioada.
Si fluxul sanguin si elementele componente ale sangelui se schimba.
Celula Dumnezeu este privita de oamenii de stiinta ca o celula fotonica.O celula fotonica isi poate trimite energia de la un univers la altul nefiind limitata de timp si de spatiu .
Fiecare dintre noi avem un sine Divin care este desemnat sa supravegheze prezenta noastra fizica. Atunci cand am venit pe pamant, o asemenea celula divina –celula fotonica a fost stocata in glanda pineala .Fiecare particula a energiei fotonice poate gandi si poate evolua. Fotonul poate gandi si se poate orienta si lucra pentru binele suprem al acelei fiinte asupra careia lucreaza. Glanda noastra pineala este centrul a ceea ce facem intre fizic si spirit. Cand energia fotonica este atrasa prin chackra coroanei prin respiratie pranica – respiratie constienta, particulele fotonice sunt conduse in celula Divina- celula creatorului.Particulele luminii fotonice sunt perechea vibratorie exacta a celulei divine din glanda pineala , si pe masura ce facem meditatia constienta de asimilare a acestei energii, glanda pineala activeaza acea celula Divina. Deasemenea aceasta energie cauta masa celulara disfunctionala din corp (care are o vibratie redusa ) si ghideaza prezenta fotonica catre acea arie pentru a fi reconstituita si vindecata. Aceasta concentrare de energie pranica si fotonica va ilumina si vindeca fizicul. O mare parte din potentialul nostru Divin a fost ecranat (pus valul necunoasterii) , functionand in prezent la aproximativ 10% din potential.
Alegerea constienta a evolutiei personale si deschiderea catre aceasta posibilitate este cheia .
In acest moment relaxati-va .Centrati-va in inima voastra si spuneti:

Exprim intentia catre sinele meu Divin, catre ghizii mei spirituali si catre ingerii mei personali de a ma asista si ajuta in calatoria mea de evolutie catre un nivel superior de vibratie. Relaxati-ve total corpul si incepeti respiratia pranica, constienta .

  • Deschid toate fatetele emotiilor mele care sunt pline de temeri si frici limitatoare si le inteleg si le eliberez .Cer prin intentie ca aceste energii pe care le respir sa absoarba indoielile si fricile mele cele mai profunde .Ma conectez la Sinele meu Superior si ma angajez sa renunt la aceste temeri care m-au tinut in suferinta si mi-au provocat bolile , disfunctionalitati in corpul fizic.Continui sa respir prana si foton abandonandu-ma Sinelui Divin care stie care este binele meu cel mai inalt.

  • Respirati si constientizati ca energia este captata de chackra coroanei si o aduce in corpul vostru.Fotonul impreuna cu prana intra in celula Divina –Glanada pineala si sunt aliniate , echilibrate .

  •  Exprim intentia, ca fiecare celula din organism sa fie procesata si aliniata la noua energie.

  • Exprim intentia ca aceasta energie sa patrunda in miezul fiecarei celule din organismul meu si sa fie reunite cu nivelul superior de Divinitate , cu Sinele meu Divin.

  • Exprim intentia ca matricea energetica a fiecarei celule din organismul meu sa fie adaptata pentru a permite integrarea in corp a unei cantitati mai mari, din ce in ce mai mari de energie pura , fara a-mi afecta buna functionare a formei fizice.

  • Exprim intentia ca energia fotonica sa intre in corpul meu si in stare de somn, aceste transformari ale corpului meu fizic sa se produca incetul cu incetul , pentru a ma putea adapta.

  • . Concentrati-va respiratia spre zonele in care stiti ca aveti disfunctionalitati si respirati constient in acele zone.

  •  Practicati aceasta respiratie pranica si inhalare de fotoni , apoi expirati-l si construiti prin intentie un balon de fotoni in jurul vostru .Stati in acest balon si luati atata energie din foton cat aveti nevoie..

  • Exprim intentia de a primi din balonul de energie cu care sunt inconjurat , atat cat imi este necesara pentru reconstructia si evolutia corpului meu .

  • Cer ajutor Sinelui Divin pentru a-mi furniza ce trebuie sa stiu si sa fac in aceasta meditatie de asimilare a energiei pentru binele meu cel mai inalt .

  •  Accept acest ajutor Divin si sunt recunoscator (oare)pentru acest lucru Si asa este Multumesc .

  • Niciun comentariu: