10 mar. 2015

Spargatorii de Coduri #2 ~ Suzanne Lie și Arcturienii


Înregistrarea mesajului poate fi ascultată aici


Bună ziua din nou. M-am întors cu Spărgătorii de Coduri #2. Primesc atât de multe informații acum încât este prea mult să tot scriu, așa că vorbesc și înregistrez și dragul meu prieten transcrie pentru mine. Prin urmare, aveți avantajul atât de a auzi cât și de a citi acest mesaj. Și cu cât mai multe simțuri folosim pentru a recepționa informațiile cu atât mai bine vom putea înțelege acele informații.

Acum, continuând de unde am rămas cu Spărgătorii de Coduri #1, aș dori să spun că pe măsură ce avansăm în deplina noastră conștientizare, este important să ne întoarcem prin diferitele etape ale vieții noastre pentru că sunt unele părți componente ale sinelui nostru care s-au pierdut în graba, agitația, munca și frica vieții noastre trei dimensionale.

Acum aceste faze sunt Fecioara/Războinicul, de pe la începutul vârstei de douăzeci de ani până când devenim părinți și/sau adulți mai responsabili. Apoi devenim Mame și Tați. Apoi intrăm în cea de-a treia etapă care este de Mentor pentru femei și de Înțelept pentru bărbați.

Acestea sunt cele trei faze ale vieții noastre, și sunt mai multe faze mici între acestea, dar credeți-mă, dacă sunteți la douăzeci de ani și credeți că ați experimentat etapa de Mentor, vă înșelați, este total diferit atunci când ajungeți la vârsta de șaizeci și.

Am să vorbesc puțin de aceste trei faze. În prima fază care este faza Fecioarei/Războinicului, după cum am scris despre acest lucru cu mult timp în urmă, Fecioara a fost întotdeauna femininul și Războinicul a fost întotdeauna masculinul. Dar acest lucru nu este neapărat adevărat acum pentru că sunt multe femei războinice și bărbați care au abilitatea de a avea talente feminine, și care au fost cândva judecate drept o sarcină feminină.

Puteți vedea acum cât de important este acest lucru pentru că polaritățile încep să se închidă. Când eu am fost crescută în anii 1950, fetele puteau purta numai fuste și aveam două zile Bermuda pe an în care puteam purta pantaloni. A trebuit să purtăm corset și ciorapi de nylon oricât de tinere am fi fost. Băieții nu puteau să poarte lucruri colorate pentru că nu era masculin. Ei puteau purta gri, maro și albastru.

Rolurile fetelor și băieților erau foarte clar definite și era diferență între ele. Ceea ce se petrece acum este că acea diferență se diminuează. Această alegere fie/sau trei dimensională se îndreaptă spre a le avea pe amândouă.

Noi nu știam acest lucru atunci când aveam douăzeci de ani. Prin urmare, anumite convingeri de bază au început să se consolideze în noi. Erau convingeri care spuneau ”Oh, nu pot face asta.” Așa că pe măsură ce ne întoarcem la acea fază de Fecioară ne vom uita la acele convingeri de bază pe care le-am acumulat și le vom elibera și-i vom spune acelei părți componente a sinelui nostru că, ”Da, poți. Poți să faci orice vrei să faci. Acum ești o persoană multi-dimensională și ai libertatea pe care nu ai avut-o în acea perioadă din realitatea ta.”

Ne putem uita la cei care sunt acum în acea fază a vârstei de douăzeci de ani. Ei sunt foarte diferiți față de adulți, și sunt conducători în felul lor. Prin urmare, aceia dintre noi care au trecut prin acea fază ne putem întoarce în urmă și să aflăm că și noi am fost întotdeauna conducători doar că, probabil, am exprimat-o în liniște fiecare în felul nostru.

De fapt, am fost acolo în anii 1970 și a fost foarte distractiv. Am fost atât de onorată să fiu în viață în timpul acestor Spărgători de Coduri. Este necesar să ne întoarcem și să re-găsim acel sentiment minunat de libertate pe care l-am avut în acele momente.

Apoi, ceea ce s-a întâmplat a fost că au venit anii 1980 și fiecare a trebuit să-și găsească un loc de muncă și să-și crească copiii, și îndoctrinarea a început. Spălarea creierului a fost accelerată. În acești ani 1980 a fost o mare spălare a creierului. Prin urmare, este nevoie să ne întoarcem înapoi și să spargem acele coduri vechi și să descoperim ce am învățat în decursul anilor 1980.

Acum, când ne uităm la anii 1990 și mai încolo, la începutul anilor 2000 și la 9/11, aceasta a fost o perioadă terifiantă. Acesta a fost un timp care a fost destinat să fie al celui de-al treilea război mondial. Dar pentru că atât de mulți dintre noi care au venit de timpuriu, au venit și și-au luat trupuri, noi am luat fragmente din minunatul nostru sine multidimensional și am intrat în acel interval de timp doar pentru a pune războiul la stâlpul infamiei. Noi am spart îndoctrinarea și ne-am crescut copiii să rupă acea îndoctrinare. Prin urmare, noi am fost capabili să nu avem acel al treilea război mondial care era să fie început în 9/11.

Ar trebui să ne batem pe umăr cu toții pentru că am ieșit din acea posibilă realitate și am spus ”Oh, nu, eu nu voi participa la realitatea unui război mondial. Nu voi face asta!!” Am pășit afară din acea realitate și ne-am luat copiii și prietenii cu noi. Atunci am început să ne dăm seama pentru prima dată că am putea crea o altă realitate. Dacă această realitate colectivă particulară nu este alegerea mea, îmi dau seama acum că aceasta este o lume multidimensională și că există multe realități pe care le pot alege.

Aleg să nu particip la o realitate în care există acest război. Este foarte important să păstrăm în conștiința noastră acum acest lucru. Putem decreta:
”Refuz să particip la o realitate bazată pe frică, război și negativitate.”
”Aleg acum să trăiesc într-o realitate bazată pe Iubirea Necondiționată.”
”Aleg să mă alătur acestui frumos proces de transmutare în adevăratul nostru Corp de Lumină cinci dimensional și în Corpul de Lumină planetar.”

Putem face această alegere, și ne putem aminti că facem această alegere. Alegând că creăm acea realitate, este necesar ca noi să FIM realitatea noastră, și apoi ne mutăm în etapa Mamă și Tată. Noi suntem Mamele și Tații indiferent de care este vârsta noastră cronologică. Noi suntem Mamele și Tații aceste Noi Ere.

Mamele și Tații își asumă responsabilitatea pentru copiii lor, au grijă de copiii lor, își educă copiii și îi învață să fie adulți responsabili și iubitori. În același fel, este responsabilitatea noastră să ne mutăm în societatea noastră și să onorăm faptul că noi suntem ”Mamele și Tații unei noi frecvențe a realității.”

Prin urmare, într-un mod iubitor avem grijă și îi ajutăm pe cei care încă nu și-au amintit cine sunt ei cu adevărat. Pentru a recunoaște pe deplin modul în care putem să-i ajutăm pe acești oameni este necesar să ne mutăm în următoarea fază. Următoarea fază este Mentori și Înțelepți. În această fază Mentor/Înțelept în mod voit și deschis devenim conducătorii.

Odată ce am progresat din stadiul în care am fost tineri și am început să ne recunoaștem sinele, intrăm în a doua fază de Mame și Tați, fie că am dat sau nu naștere la copii, pentru că noi toți i-am dat naștere acestei noi planete. Apoi intrăm în faza de Mentor, Înțelept pentru a ne asuma pe deplin responsabilitatea pentru tot ceea ce am învățat. Din fericire, noi ne-am oferit voluntar să fim reprezentanții lui Gaia.

Noi suntem aici nu numai pentru a ne recunoaște propriile noastre puteri și a ne orchestra propria noastră Ascensiune. Suntem aici pentru a ne alinia cu minunata putere a lui Gaia și cu minunata putere a miezului Ei unde Lemurienii, Arcturienii, Preaiubitul Sanat Kumara, Preaiubitul Kuthumi și toate acele minunate ființe Ascensionate sunt TOATE pregătite, dornice și ne ghidează în fiecare moment al ACUM-ului.

Arcturienii sunt acolo, Pleiadeenii sunt acolo, Siriusienii sunt acolo, Andromedanii sunt acolo. Prin urmare, nu suntem singuri. Este nevoie ca doar să ne expansionăm percepțiile în cea de-a cincea dimensiune și vom crede acest lucru pentru că îl vom percepe. Dacă îl putem crede, îl putem percepe și dacă îl putem percepe, îl putem crede.

Intrăm ACUM în acel ciclu al credinței și percepției. Cu toate acestea, marea provocare de a fi în corpul nostru trei dimensional și în viața noastră trei dimensională poate uneori să ne doboare. Când se întâmplă acest lucru, ceea ce este nevoie să facem este să intrăm în ”Centrele Frecvenței de Re-calibrare.”


Vom continua cu partea a #3 –a Centrele Frecvenței de Re-calibrare.


Traducere Monica Poka
 

Niciun comentariu: